Nem tűnnek reálisan teljesíthetőnek a kormány e-útdíj bevételi tervei, ráadásul kiderült, hogy a Széll Kálmán terv 2. 0-ban szereplő 150 milliárdos összegnél is többet vár majd az állam az úthasználóktól....

Forrás: Napi Gazdaság
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

17 hozzászólásarrow_drop_down_circle

marlin2
Miért kell ezeknek folyton mindent átkeresztelni??
Ezt a Szél.2.0-t tessenek csak "nyugodtan" a lánykori nevén ORBÁN CSOMAG- nak nevezni,- hogy "ércssük"!!

@alfás: Nem a vasútra, meg a hajózásra
(mert a vsasutakat a Völner felszedeti(!), az egyetlen árukikötőt, a Budapesti Szabadkikötő ZRT-t is - avval együtt, hogy csak "árnyéka" a hajdani önmagának - közutakon lehet "kiszolgálni"!!
Így azután a forgalom a "lelakott", tönkrement, kátyús alsóbbrendű utakra fog lecsapódni, és azok a 70-es évek romániai úthálózatához fognak hasonlítani!!
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
orogordog
Kormány, csak, lop romból, de nem épít. Olyanok az utak mint az okádék.
kamazuka
A magyar határon nyugodtan ki lehet tenni a veszélyes útszakasz nevü táblát.
Cat Buster
Ez ügyben már Gyurcsány is elbaszott pár dolgot!
Tudom, hogy ez komoly dolog, de ha a német rendszert átvettük volna akkor már régen fizetne minden 3.5 tonna feletti jármű és dőlne a lóvé.
De ott ahol a szakmaiság helyett a saját zseb tömése a lényeg ott semmi nem úgy működik, mint normáliséknál:(
alfás
lehet ennek pozítív hozadéka is. át terelődik a forgalom a vasútra,és a hajózásra. viszont azok a telkek árak,ahol a személyautósok, (pl:balaton északi part) hosszú tömött sorokban fognak közlekedni,iszonyatosan le fognak zuhanni.
marlin2
Miért kell ezeknek folyton mindent átkeresztelni??
Ezt a Szél.2.0-t tessenek csak "nyugodtan" a lánykori nevén ORBÁN CSOMAG- nak nevezni,- hogy "ércssük"!!

@alfás: Nem a vasútra, meg a hajózásra
(mert a vsasutakat a Völner felszedeti(!), az egyetlen árukikötőt, a Budapesti Szabadkikötő ZRT-t is - avval együtt, hogy csak "árnyéka" a hajdani önmagának - közutakon lehet "kiszolgálni"!!
Így azután a forgalom a "lelakott", tönkrement, kátyús alsóbbrendű utakra fog lecsapódni, és azok a 70-es évek romániai úthálózatához fognak hasonlítani!!
gabrella
@marlin2: Tökéletesen egyetértek veled! Az M5 helyet a régi 5-t használják az autósok,ami már amúgy is elég lelakott.
A benzin árából meg nem újítanak fel utakat.
nyanya001
Majd az alsóbbrendű útvonalakat fogják igénybe venni,
megnő a balesetek esélye, a lakott települések meg belefulladnak
a kipufogógázba !
Don Marcus Hibiscus
@nyanya001: nekem is hasonló gondolataim lettek a cím láttán.jobban meg fogja érni "fődúton" ledöcögni + pár óra idő alatt,mint "le suhanni".
nyanya001
@Don Marcus Hibiscus: Arról nem is beszélve, hogy ez mekkora

drágulást hoz és nem csak az élelmiszerekre !
Don Marcus Hibiscus
@nyanya001: Valamivel ellen kell súlyozni az üzemanyag csökkenést.
coyote3
Helyes!!! Mint szabadságharcos népnek javaslom visszatérni a lovasszekérhez.
dr lóherre
HELYES, NESZTEK FITYESZ SZAVAZÓK!!!
ÉN MÁR RÉG GYALÓGJÁROK!!!
ottó-mottó
Addig drágitják az autópaályadíjakat amíg csak a felsőtízezer fogja tudni használni. Nem fogja a szuper autók közlekedését semmilyen olcsó járgány zavarni.
darwin
@ottó-mottó: A mi gazdáink nem tudják,hogy jobb a sűrű fillér,mint a ritka forint.Ez vonatkozik a járulékokra ,az útdíjra és a többire is.Ha olcsóbb lenne az útdíj,többen vennék igénybe.Ha kevesebb lenne a járulék,több embert alkalmaznának,kevesebbet kellene költeni segélyre,több pénz áramolna a gazdaságba .Egy okos háziasszony jobban elvezetné ezt az országot,mint ez a sok balfasz.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.