Nem tűnnek reálisan teljesíthetőnek a kormány e-útdíj bevételi tervei, ráadásul kiderült, hogy a Széll Kálmán terv 2. 0-ban szereplő 150 milliárdos összegnél is többet vár majd az állam az úthasználóktól....

Forrás: Napi Gazdaság
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

17 hozzászólásarrow_drop_down_circle

marlin2
Miért kell ezeknek folyton mindent átkeresztelni??
Ezt a Szél.2.0-t tessenek csak "nyugodtan" a lánykori nevén ORBÁN CSOMAG- nak nevezni,- hogy "ércssük"!!

@alfás: Nem a vasútra, meg a hajózásra
(mert a vsasutakat a Völner felszedeti(!), az egyetlen árukikötőt, a Budapesti Szabadkikötő ZRT-t is - avval együtt, hogy csak "árnyéka" a hajdani önmagának - közutakon lehet "kiszolgálni"!!
Így azután a forgalom a "lelakott", tönkrement, kátyús alsóbbrendű utakra fog lecsapódni, és azok a 70-es évek romániai úthálózatához fognak hasonlítani!!
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
coyote3
Helyes!!! Mint szabadságharcos népnek javaslom visszatérni a lovasszekérhez.
dr lóherre
HELYES, NESZTEK FITYESZ SZAVAZÓK!!!
ÉN MÁR RÉG GYALÓGJÁROK!!!
ottó-mottó
Addig drágitják az autópaályadíjakat amíg csak a felsőtízezer fogja tudni használni. Nem fogja a szuper autók közlekedését semmilyen olcsó járgány zavarni.
darwin
@ottó-mottó: A mi gazdáink nem tudják,hogy jobb a sűrű fillér,mint a ritka forint.Ez vonatkozik a járulékokra ,az útdíjra és a többire is.Ha olcsóbb lenne az útdíj,többen vennék igénybe.Ha kevesebb lenne a járulék,több embert alkalmaznának,kevesebbet kellene költeni segélyre,több pénz áramolna a gazdaságba .Egy okos háziasszony jobban elvezetné ezt az országot,mint ez a sok balfasz.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.