Nem tűnnek reálisan teljesíthetőnek a kormány e-útdíj bevételi tervei, ráadásul kiderült, hogy a Széll Kálmán terv 2. 0-ban szereplő 150 milliárdos összegnél is többet vár majd az állam az úthasználóktól....
Forrás:
Napi Gazdaság
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Ezt a Szél.2.0-t tessenek csak "nyugodtan" a lánykori nevén ORBÁN CSOMAG- nak nevezni,- hogy "ércssük"!!
@alfás: Nem a vasútra, meg a hajózásra
(mert a vsasutakat a Völner felszedeti(!), az egyetlen árukikötőt, a Budapesti Szabadkikötő ZRT-t is - avval együtt, hogy csak "árnyéka" a hajdani önmagának - közutakon lehet "kiszolgálni"!!
Így azután a forgalom a "lelakott", tönkrement, kátyús alsóbbrendű utakra fog lecsapódni, és azok a 70-es évek romániai úthálózatához fognak hasonlítani!!