A hazai food marketing szakma elmehet a 'csába. Nevezték volna csikótojásnak, vagy turultojásnak a kartelles dinnyét, a nemzeti érzelmű jobboldal mind egy szálig elkapkodta volna, aranyárban. A japánoknak bezzeg több eszük volt annál, mint hogy a nemzeti érzelmekre apelláljanak, ha valaki megkérdezi tőlük, mivel magyarázható, hogy a görögdinnye még a szezon közepén is kurva drága. Elnevezték a dinnyéjüket Godzillatojásnak, a népek meg viszik, mint a cukrot. Kép a poszt végén!
Forrás:
mariablogja.wordpress.com
Feltöltő: No_Fidesz_No_Problem
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás