Lázár János szerint jó üzletet kötött a hódmezővásárhelyi önkormányzat 2007-ben, amikor a Vöröskereszt utcai iskolaépületet 600 millió (!) banner megjelenésért (40 millió 200 ezer forint értékben) eladta a Generál Média Kft-nek. A fideszes politikus szerint „a legnagyobb számban megjelentetett hirdetés, az Emlékpont Múzeum hirdetési kampányának eredményeként az Emlékpont honlapjának (emlekpont.hu) látogatottsága közel a tízszeresére ugrott a korábbi látogatottsági adatokhoz képest.” De vajon mihez képest? Mert az említett portál átlagos napi látogatottsága - enyhén szólva is - a béka segge alatt mozgott az elmúlt években…

Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

kinyílt a bicska a zsebemben
Mi a rákot akart hirdetni 40 millió 200 ezer forintért, ami ennek többszörös hasznát hozta volna a hódmezővásárhelyi önkormányzatnak?

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.