Tisztulási folyamat látszik a hazai közösségi vásárlási szegmensben: a korábbi 80 helyett már csak 30 ilyen cég működik Magyarországon, nemzetközi szereplők - köztük a világszerte legnagyobbnak számító Groupon - pedig valószínűleg nem jönnek hozzánk a közeljövőben - mondta el a Pénzcentrum.hu-nak Kaprinay Zoltán, a Magyarországon piacvezető közösségi vásárlási oldal, a Bónusz Brigád egyik alapítója. Az ügyvezető úgy látja, a hétköznapi fogyasztási cikkek egyre nagyobb helyet követelnek maguknak, a legújabb célcsoport pedig azok a netezők, akik korábban sohasem vásároltak még online....

Forrás: Pénzcentrum
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.