Manapság nem ritka, hogy az emberbe belefojtják a szót. Értik ezt remekül politikusok, riporterek, a különböző hatóságok, akik nem szeretik az eltérő véleményeket. Most már a reklámok is beszálltak ebbe az áldatlan módiba. Azt ugye mondani sem kell, hogy kereskedelmi csatornáról filmet csak úgy nézek, hogy előzőleg felveszem, hogy a reklámokat át lehessen pörgetni. Így is megtörik a film lendülete, de azért még mindig jobb, mint amikor néha akár tíz percig is élvezhetjük a hirdetéseket és a milliószor ismételt ajánlókat. Azt hittük, hogy ezzel azért némileg kiiktatjuk legalább a macera egy részét. No, a markecing tett róla, hogy semmiképpen ne ignorálhassuk.
Forrás:
gepnarancs.hu
Feltöltő: nocenz_Ura
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
1 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Új hozzászólás