Ezekben a percekben adja át Orbán és Tarlós az ország eddigi elkúrtabb beruházását. A 4-es metró messze túlszárnyalja a Kőröshegyi völgyhíd vagy az autópálya-alagutak a búzamező alatt típusú elkúrásokat. A metró építése egyidős a bloggal, amit ugye 2007-ben kezdtünk írni és akkor már javában fel volt túrva a város. 452 milliárd forint. 452 milliárd forint. 452 milliárd forint. Ennyibe került, hogy két pályaudvart, ami között van vasúti kötöttpályás közlekedés, összekössenek egy metróvonallal.
Forrás:
vastagbor.blog.hu
Feltöltő: Horizont
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
De erre az a válaszuk jó magyar szokás szerint hogy fogd be a pofádat mert örülj hogy egyáltalán van . Én pesti vagyok de már kölök koromban is utáltam a budapesti közlekedést és most is hányok tőle ha át kell jutnom pestről budára vagy vissza
legyen az bármivel ,busz metro ,villamos vagy autó . A Rogán és Tarlós által fényezett belvárostól meg kifejezetten undorodom .Ha nem létfontosságú be sem megyek oda . Hányinger az egész úgy ahogy van mocskos házakkal ,büdös koszos épületekkel ,döglesztő szmoggal és senkiházi parkolóőrökkel
( hiéna ,spionok ,hazaárulók csatlósai ) fűszerezve akik
szedik a pénzt befelé az autósoktól a nagy semmiért és úgy tesznek mint ha a közterület az övék lenne és nem mindenkié :-(
Az ott reagáló lehet életében nem élt falun (autó nélkül persze!!) mert bizony pont úgy vagy ahogy írod reggel és este egy busz. Régen amikor onnan utaztam be Pécsre suliba hetente kétszer akkor még volt este /mi 1/4 10-es busznak hívtuk mert akkor ért a faluba/egy járat de az is csak addig volt amíg a közelben működő építőanyagot gyártó cég nem szüntette meg a Volánnal a szerződést és természetesen ez is azért fordulhatott elő mert egy csomó embert leépítettek és nem volt már szükség a nagy buszra. Mert ugye rendszerváltás jött .:-(