Előző írásomban felvetettem azt a kérdést, hogy mi van, ha betoppan életedbe a hatalmas viharos lélektársi érzés, és nem vagy szabad. A “nem vagy szabad” dolgot úgy értem, hogy vagy te, vagy a másik fél ígéretet tett és valakivel él. Élettárssal, gyerekeivel, férjjel, feleséggel stb. De a lényeg, hogy jelenleg egyik vagy mindkét fél kötődik már valakihez. A régimódi hozzáállás szerint ilyenkor az új kapcsolatba semmilyen módon nem kezdesz bele, mert ezzel megcsalod a másikat. Se testileg, se lelkileg. A média manapság már azt sugallja, hogy az sem gond, ha párhuzamosan több emberrel is viszonyod van, sőt időnként még olyan szájízem is lesz cikkeket olvasva, mintha arra biztatnának, hogy tedd meg bátran, mert ettől leszel menő és trendi.

Feltöltő: tudatalattidetektiv
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

48 hozzászólásarrow_drop_down_circle

karma1
A lelektars nem jelenti mindjart azt is, hogy o lenne a Nagy O, vagyishogy MINDEN szemszogbol jo lenne-e a csaladi eletre, amibe bizony beletartozik a szex es a gyerekneveles is - felteve, ha van mar gyermeke az illetonek az elozo kapcsolatabol.

szoval lehet, hogy a vilagmegvalto dolgokrol egyontetu lenne a velemenyuk, de az nem jelenti azt, hogy ettol o lenne a tokeletes tars.

A jo egyutteles, boldogsag nemcsak lelkiekbol all, hanem a testisegbol is, valamint abbol, hogy hajszalpontosan ugyanazt ertik-e gyermeknevelesi iranyelvek alatt, valamint azon is, hogy ki viszi ki a szemetet, es hogy ki aldozza fel a karrierjet a masikert?

En nagyon ideges lennek, ha lenne egy lelkiekben mindenben velem megegyezo gondolkodasu tarsam, aki egesz nap otthon ulne, nezegetne a koldoket es mondogatna az okossagait, mig en hulyere dolgozom magam, valamint haztartast vezetek, es mondjuk 2 gyereket is nevelek kozben...

Azt hiszem, rossz a cikk cime, mint - hajlok most mar erosen arra - MINDEN magyar ujsagcikk cime , es a cikk nem arrol szol, ami a cimben van meghatarozva...

Bocs, ezt senki se ne vegye magara, ez csak az en velemenyem!...:o))
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
karma1
A lelektars nem jelenti mindjart azt is, hogy o lenne a Nagy O, vagyishogy MINDEN szemszogbol jo lenne-e a csaladi eletre, amibe bizony beletartozik a szex es a gyerekneveles is - felteve, ha van mar gyermeke az illetonek az elozo kapcsolatabol.

szoval lehet, hogy a vilagmegvalto dolgokrol egyontetu lenne a velemenyuk, de az nem jelenti azt, hogy ettol o lenne a tokeletes tars.

A jo egyutteles, boldogsag nemcsak lelkiekbol all, hanem a testisegbol is, valamint abbol, hogy hajszalpontosan ugyanazt ertik-e gyermeknevelesi iranyelvek alatt, valamint azon is, hogy ki viszi ki a szemetet, es hogy ki aldozza fel a karrierjet a masikert?

En nagyon ideges lennek, ha lenne egy lelkiekben mindenben velem megegyezo gondolkodasu tarsam, aki egesz nap otthon ulne, nezegetne a koldoket es mondogatna az okossagait, mig en hulyere dolgozom magam, valamint haztartast vezetek, es mondjuk 2 gyereket is nevelek kozben...

Azt hiszem, rossz a cikk cime, mint - hajlok most mar erosen arra - MINDEN magyar ujsagcikk cime , es a cikk nem arrol szol, ami a cimben van meghatarozva...

Bocs, ezt senki se ne vegye magara, ez csak az en velemenyem!...:o))
pbalage
arra a részre is kíváncsi lennék majd, amikor a fejedhez vágja a papucsát, mert már megint nem hajtogattad össze az üresedő fogkrémestubust...

és egyben ennek kapcsán mindjárt ajánlanék is egy filmet is a figyelmedbe:
(ez nem egy hollywoodi vígjáték sz@r, izzik benne a levegő, szuper film.)

www.youtube.com/watch?v=u0jhqg3oFPY

@karma1: szerintem te sem fogod elfelejteni, magánban megbeszélhetjük, ha kell.
tivoli
@karma1: ma, 13:43
Tetszik amit írsz, csak kicsit sarkítod a véleményed, holott nem minden fekete és fehér.
"boldogsag nemcsak lelkiekbol all, hanem a testisegbol is," Itt bele is kötnék, mert szexpartnert bármikor talál az ember, ha egyik nem jó, akkor egy másikat, de egy igazi lelki társat talán csak egyszer az életben, vagy még annyiszor se.
S az együttgondolkodásnál nem is téma a szemétlevivés, vagy más munkamegosztás, gyereknevelés, mert akkor már nem is lelki társ, csak kolonc.
karma1
@pbalage: Igerem, megnezem, de csak penteken, mert akkor vagyok egy kicsit itthon...;o(( Ezen a penteken csak egy fel napot...:o((((( Borzaszto! Es utana meg megbeszeljuk priviben is, koszi a linket!!!:o))))
karma1
@tivoli: Varj Csillagom, akkor lehet, hogy nem voltam teljesen vilagos... Induljunk ki abbol, hogy en vagyok egy janyka, aki nem talalta meg az igazit, csak el egy tisztesseges , amde lapos hazassagban, ami inkabb ved- es dacszovetseg, meg ugysincs ennel eppen jobb, tehat eldegelunk benne mindketten, mint varangy a latyakban...

Es akkor bejon az eletembe egy josagos, Jezuskepu egyed, aki meg a gondolatomat is kitalalja, elmondja, hogy nem kell tovabb szenvednem, mert a pitypang sarga, a fu zold, es a repulo madarak pottyanata sem mindig talal el engem, de majd o most megmondja, mire is volna szuksegem... jo, mondom en, DE: a gyerekek jonnek haza az iskolabol, vacsorat kell foznom, ki kell mosnom az agynemut, vasalnom kell holnapra a gyerekek uniformisat, porszivozni is kell, mert a kisebbik gyerek asztmas... ezenkozben Jezuskepu ott all a lakas kozepen, es 5 percenkent elismetli, hogy en vagyok a legszebb no, nem ezt erdemelnem az elettol, o latja is az auramon, hogy az hol van megserulve, ugyan meditaljunk egyutt egy oracskat,... En persze mar tokideg vagyok, mert a lakas szalad, kaja nincs, Jezuskepu pedig elmondja, hogy egesz eletemben engem keresett, most vegre megtalalt, halleluja... En hullafaradtan bezuhannek az agyba, mig o kozli velem, hogy mar jo lenne valamit enni, mert nem ezt varta tolem,... Mondanam neki, hogy "elmeditaltuk" az idot , en most faradt vagyok, aludnek... erre o rajon, hogy o ferfi, es nem Jezus, tehat valamit szexelhetnenk is, mert o mara mar kimeditalta magat...
En pedig rovid uton mondanam neki, hogy "apukam, en mindenre vevo vagyok, de csak akkor tudok egy hullamhosszon lenni veled, ha mindenben segitesz, es ketten feleannyi ido alatt elvegezzuk az osszes melot, es akkor raerunk lelkizni, testizni is..." Szoval a lelki tars maradjon csak ott, ahol eddig volt... Nekem megfelel a csodalatos ferjem, aki mindenben a tarsam...Ilyen ecceru...:o))
tivoli
@karma1: Azt hiszem mégsem ugyanott fogtuk meg a témát. Én érre gondoltam: "Az új szeretet, amit a lélektársad hoz az életedbe, az sokkal inkább egy mindent kitöltő valódi szeretet. Mindent kitöltő, azaz a testednek, lelkednek és szellemednek egyaránt megnyugvást, kielégülést, boldogságot hozó találkozás, kapcsolódás."
tudatalattidetektiv
@karma1: korábban több cikkben részletesen kifejtettem mit jelent (szerintem) a lélektárs. Teljesen egyetértek @karma1 veled. Az életben fontos és talán egyik legfontosabb a megfelelő társ - legyen ez élettárs, férj, feleség, barát stb. Az elmúlt pár cikk inkább azokról és azoknak szólt, akik évek vagy évtizedek óta boldogtalanul élnek, aztán hirtelen betoppan számukra egy olyan társ, aki hasonló, mint a te csodálatos férjed :) Nem olyan társ, aki Jézusnak hiszi magát és mindenféle varázslatokról hadovál össze, közben kb. éhen hal és éjjel nappal meditál. Az nem élet. Az nem szerelem. Az nem társ. Esetleg társ a végső pusztulásban és béka segge alá süllyedésben.

A lélektárs fogalmát majd még boncolgatom én is tovább, ahogy saját bőrömön eddig tapasztaltam. De innentől inkább nevezem majd lélektársi energiának, hisz az életben több olyan társ is lehet, aki szoros kapcsolatban lehet veled, velem, vagy mással. Régóta nem hiszek abban, hogy EGY létezik. Több is létezik, sok a lehetőség. Az ember pedig maga dönti el, hogy mibe mászik bele, hol éli le az életét, vagy életszakaszait. Jól mondtátok itt korábban: ha a házimunkát és szeretkezést stb. meg kell beszélni előre és be kell osztogatni, és ezen megy a vitázás, az biztos, hogy nem szeretetről szól és sokkal inkább kolonc, mint társ. Társ a boldogságban az arról szól, amit felvázoltatok és arról, amit még én is írtam korábbi írásaiban. Azt érzem, élem és cselekszem :) A cselekvés nélküliség pedig csupán önámítás és ezoterikus bullshit :D Köszi a hozzászólásokat
karma1
@tudatalattidetektiv: A hozzaszolasod tokeletes: minden szavad igaz!...:o))

Ha keresed a tarsat, akkor sok sikert kivanok ehhez, ha megtalaltad, szerencses vagy, es oruljetek egyutt tovabb a boldogsagotoknak, hisz az eletunk rovid, es mi magunknak csinaljuk itt a foldon a mennyet es a poklot egyarant, ki-ki a magaet...;o)))

Nem tudom, ki vagy, de nagyon orulok, hogy letezel es itt vagy velunk! Isten hozott, ugyis mint lelek(ben) is tarsa sokunknak!...:o))
tudatalattidetektiv
:))@karma1 köszi megtaláltam már és boldogok vagyunk együtt :) és mégegyszer köszi a hozzászólásokat a cikkeimnél :D Isten hozott titeket is
pbalage
@tudatalattidetektiv: én úgy gondoltam, hogy "bűntársat" keresek az életben... és már minden nézőpont meg is változott.
bűntárs a borsóleves főzésben-evésben hajnali kettőkor
bűntárs a vasárnap délután aluszásban
bűntárs a "már megint a szék karfájára hajítottam a levetett ruhámat" dolgokban...

és nevetés, humor, közös tevékenységek.

(az ágyban pedig legyen minden oké)

ennyi a boldogság egyszerű receptje.
karma1
@tivoli: Valoban, ez a rovid meghatarozasa a dolognak, de akkor megint a cimadassal volt egy kis bibi, vagy csak en vagyok ma extra faradt...:o((((

Igen, en a ferjemben megtalaltam a szerelmet, a kedvesseget, azt, hogy tud engem vezetni, es hagyja magat vezetni, ha kell, szavak nelkul is megertjuk egymast, ha o elkezd egy mondatot, en befejezem, mert mindketten ugyanarra gondolunk...O sem volt igy meg senkivel, mint ahogy en sem, csak kar, hogy mar idos korunkban talaltunk egymasra, de meg mindig nem keso...:o))

Szia, Kedves, most en balra el, mert keso van, holnap pedig hosszu a munkanap...:o))
tivoli
@karma1: Szerencsés asszony vagy! Jó pihenést kívánok..
tudatalattidetektiv
:)) így van, jól megfogalmaztátok ti is :) lehet volt egy kis provokáció a címben, de inkább egy kis előrevetítés, mert még folytatom az írást. Ez egy cikk sorozat :) Szép napot és munkát, ha még dolgoztok.
varrólány
@tivoli: 14:11 Olyan igazit tényleg nehéz találni, talán megfelelőt az még jobb kifejezés.
De az nagyon fontos hogy az ember legyen jóban harmóniában saját magával a lelkével, mert amíg egy társ elhagyhatja az embert de saját magunkból nem tudunk kilépni.
De még alig ismert embernél lehet úgy érezni épp abban a percben vagy órában mintha nagyon hasonlók lennénk.
De persze ez nem jelenti azt hogy összebútoroznánk csak úgy jól eső érzés , hogy van az a másik .
tivoli
@varrólány: Na igen. Ha az ember magányos, könnyebben ráhangolódik egy idegenre aki esetleg jókat mond. Viszont, ha az ember, vagy az ember lánya családos és nagyjából normálisan döcögnek a dolgok, igen csak rendkívüli embernek kell lennie a másiknak, ha felmerül a partnercser gondolata.
pbalage
@varrólány: és van, amikor rosszul esik, hogy "már megint itt van ez az izé, és pont akkor akar porszívózni, amikor dögleni lenne kedvem"
érdekes dolgok ezek, de ilyen az élet.

Amúgy a kutyáktól is egész sok jó és értelmes dolgot lehet tanulni, ha kellően odafigyel az ember. (két kutya, egész normálisak, együtt alszanak, néha meg külön, de egész érdekes megfigyelni, hogy milyen apróságokon is össze tudnak veszni a kis köcsögök)
varrólány
@tivoli: Ja igen végül is erről szól a cikk. Meggondolandó , hogy mit veszíthetünk és mit nyerhetünk esetleg. De lehet csak ideig -óráig működik egy új kapcsolat, hát ez nagyon emberfüggő, mármint a döntés.
varrólány
@pbalage: Ez már alkalmazkodás kérdése , és persze nem muszáj direkt hergelni a másikat. De ez így van néha kimondottan idegesítő tud lenni ha van közelemben bárki is de lehet mások meg ugyanezt gondolják rólam.
A francért most kell pakolászni!.-))
tivoli
@varrólány: Ráadásul nincs kizárva a csalódás lehetősége sem, mert ideig-óráig bárki meg tudja játszani a csodálatos szeretőt, ha érdeke úgy kívánja.
varrólány
@tivoli: Feltételezem van olyan ember vagy nőismereted hogy észrevennéd hogy ki az aki játszik és ki az aki őszintén vállalja és adja magát.
pbalage
@varrólány: hát akkor ne pakolásszál
tivoli
@varrólány: ma, 15:45
Nem biztos. Hány olyan esetet látunk, hallunk, amikor a kívülállók mondják, na, ez is hová tette az eszét!
tivoli
@pbalage: ma, 15:48
Nem pontosan. :-))
De ez a Vajna Timi tud valamit, s mikor erre Damu rájött, már mehetett is a sittre.
varrólány
@tivoli: A kívülállók mindig tudják a tutit , meg mindig erkölcsösebbek addig amíg ők maguk nem kerülnek ugyanolyan helyzetbe.
Mindenki oda teszi az eszét ahova jó neki !:-))
pbalage
@varrólány: a szerelem olyan mint a medve, amíg alszik nincs fölkelve...
én is átéltem már hasonlókat, mint a delikvensünk, de rájöttem, hogy ép ésszel hülyeség az egész.

@tudatalattidetektiv: ez egy olyan dolog, mint mikor ketten cipeltek egy kosarat, egyszer ő teszi le, egyszer te, de vinni kell tovább.

amúgy meg egy búvalb@szott nagy baromság az egész, tiszta kémia. (nálunk mondjuk 10 évig működött, aztán megfejtettem a képletet, és már nem is érdekelt tovább)
tivoli
@pbalage: mikémia? nem szerelemről van szó, hanem lelki társról.
varrólány
:-)) Lehetne oldalakat írni de minek? Mindenki másképp éli az életet , a sajátját más a személyisége , az érzései.
Test és lélek együtt van de azt mondják a lélek nemesedik idővel, vagy keseredik , ez a rosszabbik eset!
Január
Egy működő kapcsolat - házasság stb. - felrúgásához egy lélektárs megjelenése még kevés.
Nagyon sok minden kell ahhoz, hogy egy kapcsolat működjön, a lélektársság csak egy a sok közül.
karma1
@pbalage: 14.56-ra: Jeee, nekem is ilyen van! Akkor tuti, hogy nem valasztottam rosszul, O pedig a legboldogabb ember a vilagon - velem egyutt!...:o))
pbalage
@karma1: előtte valami jézusképűről írtál, ne kamuzz, mert még a végén szőr kerül a levesbe.
karma1
@pbalage: Draga Csillagom! En arra gondoltam, hogy "buntarsra" talaltam, amirol Te is irtal...:o)))Nekem mar az is eleg, ha elhiszi, hogy faradt vagyok, cserebe en is tudom, hogy mikor var egy kis kenyeztetesre, egyutterzesre... Nem varja el, hogy halalra dolgozzam magam miatta, rengetegszer megnevettet, tulajdonkeppen errol (is) szol egy lelki tars viselkedese...

Amikor osszekoltoztunk, ugy ereztuk, ezer eve ismerjuk egymast, es majdnem 3 eve egy hangos szo sincs koztunk, mert mindenki tudja, hogy mivel okoz a masiknak oromot, nem kell feladnom magambol semmit sem, es Neki sem... EZ a lelki tars, : elni a sajat- es a masik hullamhosszan interferencia nelkul...;o)))

Nem szeretem a bajuszos-szakallas embereket, mert mindig ugy erzem, valamit titkolnak a vilag elott (pl. rossz fogat, nyulszajat, akarmit), de Neki MINDKETTO van, es istenien all Neki, nagyon szeretem a kepes felet ezzel egyutt! ...:o)) Apro dolgok ezek, de mukodnek...:o))))
karma1
@karma1: Ugy ertem,: szakalla-bajusza, hihi...:o))
pbalage
@karma1: hát akkor csak gratulálni tudok, ezt tök jó olvasni, hogy sikerült kialakítanotok egy jó kapcsolatot köztetek.
pbalage
@karma1: és akkor szerinted a mikulásnak szerinted mindegyik foga rohad?
Másik
Nekem az egész folyamattal van gondom.

Honnan fogom tudni, hogy aki jön velem szemben az a lélektársam?

Ahhoz meg kell őt ismernem, viszont csak akkor kezdek el mások felé fordulni, ha gond van a meglévő kapcsolatommal. Ez a félrelépések megcsalások kiindulópontja. Amíg egy kapcsolatban megvan a kölcsönös tisztelet, szeretet, testi harmónia nem hinném, hogy bármelyik fél külön útra indulna.

Na de ha kiderül, hogy a meglévő kapcsolat nem folytatható, ráadásul ott áll a küszöbön az a bizonyos lélektárs, aki minden egyébben is társ, és az egész dolog kölcsönös, akkor tisztességesen le kell zárni az előzőt, és irány a mennyország. :)

Nem hinném, hogy az a másik megkímélése, ha képmutatóan úgy teszek, mintha minden rendben lenne, közben meg más után vágyom. Azt a gyerek is megérzi, ha a szülők közt nincs rendben valami, miattuk sem érdemes egy kihűlt, tovább nem vihető házasságot fenntartani. Persze illene kulturáltan megoldani a válást, láthatást stb.

Az un. köztes megoldás, vagyis a szexpartner nem lelkitárs, csak a szexuális hiányosságok pótlására jó. Bármily vonzóak is, miattuk egy kapcsolatot felrúgni nagyfokú ostobaság.
pbalage
@tivoli: a lelki társ és a kémia együtt a jó cucc, de megtalálni szinte a lehetetlennel határos.
Január
@pbalage: Összegezve, tehát egy kapcsolathoz a lélek társság kevés.
tivoli
@Január: ma, 09:45
*jav. Összegezve, tehát egy kapcsolathoz a lélek társság a legtöbb, mi adható.

Jó szexpartnert bármikor talál az ember, de a megfelelő lelkitárs hoz kiegyensúlyozottságot, nyugalmat, tartós békét, biztonságot az életünkbe.
karma1
@pbalage: 23.59-re: Nem Dragam, a Mikulas ecceruen csak rettento oreg, es nincsen neki Gillette borotvaja, csak ennyi az oka...:o)) A ferjemnek viszont rendkivul erzekeny a bore, es nem birna a mindennapi borotvalkozast...:o))
pbalage
@tivoli: mondjuk az is lehet probléma, amikor a lelki társad egyetlen szeme a háta közepén helyezkedik el.
pbalage
@tivoli: csak nem akartam az ordenáré "csúnya" szót használni, ezért írtam körül.
tivoli
@pbalage: Vicces fiú vagy te pbalage.
Ha lelki társról beszélünk, nem számít a szépség, a szex. Idővel mindkettő megfakul, elmúlik. De ha két ember azonos szellemi síkon él, nem történhet olyan a világon amit együtt meg ne oldanának.
varrólány
@tivoli: 14:40 Igaz amit írtál de először a külsőt látod meg bárkin is, és ha az nem vonzó számodra akkor lehet sosem tudod meg hogy milyen a lelke.
Január
@tivoli: Egy kapcsolatot nem csak a lelkitársság és a jó szex tart fenn, ugyanis egy darabig míg tart a szerelem elég a "szegények vagyunk, de jól élünk". Ez a kémia egy idő után megváltozik, valamint némi anyagiakra is szükség van, ha azt nézzük miért is szűnik meg több jóra érdemes kapcsolat idő előtt.
A pénz ugyanis nem szükséges a boldogsághoz, de jó ha van. Világunk így van felépítve, ez alól nem tudja magát kivonni senki.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.