Lázár János 2,9 milliárdot költ pr-re. A nyílt tenderen az IMG tarolt, de jutott a Századvégnek is. Két-két cég közös ajánlattevőként három társaság pedig önállóan nyert el egy-egy részt a Miniszterelnökség 2,9 milliárd forintos keretösszegű kommunikációs nyílt közbeszerzéséből - az eredmény a szerdai Közbeszerzési Értesítőben jelent meg. Az első rész a grafikai tervezésre vonatkozott, ezt a 400 milliós keretet az E-Press Nyomda Kft. és Pátria Nyomda Kft. - mint közös ajánlattevők - nyerték el. A második részbe foglalt feladat a PR koncepció kidolgozása, PR és on-line kampányok tervezése, lebonyolítása, továbbá kreatív anyagok gyártása volt. Ennek a 800 milliós résznek a nyertese a HG360 Reklámügynökség Kft. lett. A médiafelületek foglalását és vásárlását tartalmazó, 1,5 milliárd forint keretösszegű harmadik részt az I. M. G. Inter Media Group Kft. nyerte el. A kvalitatív közvélemény-kutatási feladatok nyertese a Kutatópont Piac- és Véleménykutató Kft., míg a kvantitatív...

Forrás: index.hu
Feltöltő: pbalage
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

6 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.