Nagyon gyenge nézettséggel indított a hírcsatornává avanzsált M1. Az atv.hu arról ír, hogy a Nielsen Expressz mérése szerint 17.45-kor az M1 nézettsége a 18-49 év közötti korosztályban konkrétan 0,0 százalék volt.
Az állami hírcsatorna esti műsorait 17 és 22 óra között az összes tévé-előfizető 1,2 – 1,3 százaléka nézte. Ez a kiemelt célcsoportnak számító 18-49 éves korosztálynál még gyengébben alakult: mindössze 0,3-0,5% volt kíváncsi az M1-re.
Az Index már arról ír, hogy míg egy héttel ezelőtt a fél nyolcas Híradót 331 901 fő követte, március 15-én csak 239 017 fő. Az átálláson viszont összesítésben nyert a közmédia: ugyanis csatornáit (M1, Duna TV, Petőfi TV) átlagosan 4%-kal többen követték, mint egy hete.
Ám, hogy hosszú távon is jól járt-e az MTVA az újítással, az korántsem biztos, hiszen nagyban növelhette a vasárnapi nézettséget, hogy március 15-én a nemzeti ünneppel kapcsolatos megemlékezések voltak, illetve a Duna TV-n volt Forma 1-es közvetítés, ami nagyon népszerű a nézők körében.
16 hozzászólásarrow_drop_down_circle
www.hirado.hu/2015/03/16/35-millioan-neztek-az-uj-m1-et/
Új hozzászólás