Szombattól csökkenti a 4-es metró automata szerelvényein a járműkísérői jelenlétet a BKV a végleges használatbavételi eljárás részeként.

A közlekedési társaság pénteki, MTI-hez eljuttatott közleménye szerint az eljárás célja, hogy a járműkísérői beavatkozás fokozatos elhagyásával bizonyítsák, a rendszer megfelelően működik és járműkísérő nélkül is közlekedhetnek a szerelvények. A járművezetők egyre hosszabb menetrendi időszakokban a jármű menetirány szerinti hátsó vezetőfülkéjében lesznek és az esetleges balesetveszélyes helyzetek elhárításán kívül már semmilyen beavatkozást nem végeznek.

Hangsúlyozták, hogy szombattól az ajtók zárását és a szerelvények indítását csak az automatika végzi, ezért kiemelten fontos, hogy az ajtók zárását jelző hang- és fényjelzést követően az utasok már ne kíséreljék meg a beszállást a szerelvénybe.

A hatóság által felügyelt tesztüzem ezen fázisának sikeres lezárását követően, várhatóan szeptembertől megkezdődik a teszt utolsó szakasza, amelyben a járműkísérői jelenlét a szerelvényeken teljesen megszűnik.

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

verum
Hát, a mi műszaki állapotunkat tekintve a következő lépésnek annak kellene lenni, hogy majdnem utas nélkül is közlekedjen.
Tarlósékat utaztatnám ezen is, meg a hármas metrón is, meg a többi tömegközlekedési járművön is.
dömdödöm
Többek között ezért sem utazok rajta .Nem vállalok olyan uticélt aminek megközelítése életveszélyes, és olyat sem ahol fizető parkolás van mert a semmi szolgáltatásért nem vagyok hajlandó fizetni bárki is találta ki saját vagy akár a köz meggazdagítására . :-(((((((
A hülyék a másik oldalon vannak !

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.