Amikor a londoni taxisok tüntettek, még többen kezdtek Ubert használni - figyelmeztette a tüntető magyar taxisokat egy észt EP-képviselő. Észtországban az Uber egyébként megegyezett az adóhatósággal, hogy értesítést kapnak minden egyes alkalommal, amikor valaki beül egy Uber-kocsiba.

Forrás: hvg.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

7 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
zöldszem
@Mirabilis: Azért ezt a helyzetet maga a kormány idézte elő!
Elő írt egy egységes jó magas tarifát!
Tudva lévő volt előre, hogy ebből baj lesz.Ha egy autószerelőnél az állam megállapít egy jó magas árat, mindenki ezen az előírt áron árulná a szolgáltatását?
Be kell látni verseny van! Miért nem mentek (tüntetés helyett) a versenytársak árai alá? Jól néznénk ki, azért mert nem szervizben javíttatjuk az autót, a szerviz bezáratná a kormánnyal a maszek szerelőket.
Vagy tüntessenek a Parlament előtt, vagy a NAV-nál, akik előírták az egységes tarifát.
Kötelező volt leszerződni az államnak? Nem! Lehettek volna UBER-esek, esetleg munkás emberek.
Másik!
Budapesten majdnem annyi taxis van, mint a minimum 6x akkora lakosú, sokkal fizetőképesebb New Yorkban.
Nincs ennyi taxisra szükség, igen, mások munkahelye is megszűnt, szűnik...
Na de, hát mi a nyugattól is jobban teljesítünk..plakátilag!
zöldszem
@Mirabilis: Én úgy érzem, hogy itt a legnagyobb bajuk a taxisoknak, hogy az uberesek olcsóbban tarifával dolgoztak. Úgy tudom leszerződtek, és a tarifát előírták nekik!
Természetesen az ubereseknek is adózniuk kell/lene.
Igen, ha Micimackó néven létrehozol egy vállalkozást, olyan tarifával dolgozol amit jónak látsz a bevétel után adózol akkor semmi gond, szerintem. Nevetséges az is, hogy beakarják tiltatni a másik taxi társaságot. Ne már, akkor bezárathat akárki egy konkurens vállalkozást?!
Azt hiszem itt a Propelleren is megjelent a cikk:, kicsit nyers de szerintem sok igazság van benne:meteon.org/2016/01/20/nyilt-level-a-taxis-tuntetoknek-egy-ugynevezett-utastol-erdemes-elolvasni/
A taxi még nem nemzeti, hogy az összes taxis cég egységes( kormányzati) árat alkalmazzon.
Én így látom, és gondolom.
zöldszem
@Mirabilis: Tényleg nem értelek! Van egy másik taxi cég. Gondolom engedélye megvan.
Egy magán cégnek (egyenlőre) nem írhatja elő a kormány, hogy milyen tarifával dolgozzon. Vagy igen?
A telefon társaságok sem egységes díjakat alkalmaznak, vagy a műsorszórók sem.
Akkor azt mondod, idehaza minden legyen egység áras, amit a kormány határoz meg?
Vagy épp ellenkező, Te sem értesz egyet a tüntető taxisokkal?
Eriksson
Egyáltalán ki engedélyezte ennek az amerikai magáncégnek a működését?
Feltételezem, ha mondjuk Kacska Pál el akarna indítani egy új fuvarozási formátumot, ezer akadályba ütközne a kivitelezés. Millió engedély és előírás volna szükséges, ha egyáltalán engednék labdába rúgni. Mert (mondanák) így is sok a taxi.
De ennek az amerikainak a kedvéért, még kormányszinten is hajlandóak alkudozni, esetleg törvényt módosítani ahelyett, hogy elzavarnának a francba mint más országokban is tették.
kkalman
@Mirabilis: tegnap, 21:10 A taisok nem az adózás miatt vannak/voltak felháborodva, hanem az miatt, hogy az Uberesek fuvaroznak, mint ők. A taxitörvény, vagy rendelet előtt Pesten is több taxis cég létezett, végzett személyfuvarozást, különböző tarifával. Valaki kitalálta, hogy milyen jó lenne, ha itt is sárgák lennének a taxik, mint New Yorkban, és egységes tarifa lenne, meg bla, bla, bla, bla. Egy tollvonással sikerült megszüntetni a több taxis céget, és beterelni őket Orbán, vagy/és Tarlós zászlaja alá. És, már bocsánat, hogy ezt mondom, de a sok hülye taxis még lelkesen bégetett is ehhez a művelethez, hogy ez milyen jó lesz. Akkor egyiknek sem jutott eszébe tüntetni, hogy milyen plusz kiadásokkal jár nekik az egységesítés, és ők ezt nem tudják, vagy akarják vállalni. Most, hogy ideért egy "világcég", és ismét piaci viszonyokat teremtett az olcsóbb tarifáival, a "drága" taxisok, akik behódoltak a rezsimnek azonnal ellenséget látnak az Uberben, akit meg kell semmisíteni. Ezért nem az a céljuk, hogy az eszementen szigorú, rájuk vonatkozó előírásokon lazítson a kormány, vagy a közgyűlés, hanem a piaci verseny ismételt felszámolása.
El kellene felejteni a szocializmusban dívó központosítást, és tudomásul venni, hogy '90-ben a kapitalizmust, és vele a piacgazdaságot választotta az ország. ehhez hozzátartozik az, hogy a szolgáltatók egymástól eltérő tarifával dolgoznak, és az ügyfél/utas azt részesíti előnyben, aki a számára kedvezőbb árakkal dolgozik.
Eriksson
A vizitdíjat is leszavazták a polgárok anno, mert anélkül számukra kedvezőbb volt. Akkor.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.