A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről, a visszajelzések segítik a hivatalt ügyintézői felületeinek fejlesztésében – közölte a hivatal pénteken az MTI-vel.

Visszajelzéseket vár a NAV: Felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről
Fotó: NAV

A közleményben kiemelték, a hatóság arra kíváncsi, hogy

az ügyfelek milyen ügyeket intéznének online, melyik felületet használnák a legszívesebben, például az interneten elérhető ügyfélportált, vagy az applikációt, a NAV-Mobilt, vagy mindkettőt.

A kérdőív olyan adóügyeket sorol fel, amelyek a legtöbb adózó életében előfordulhatnak.

Fontos, hogy minél több visszajelzést, információt kapjanak az adózók elképzeléseiről, mert ezek hatással lehetnek a jövő fejlesztéseire – írják a közleményben.

A kérdőív a NAV honlapján a

https://nav.gov.hu/oldalak/adokonzultacio-felmeres linken érhető el – közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal.

Forrás: MTI

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

VASTAGBŐR
majd ha legközelebb adózok kitöltöltöm ..
vagy az udvarias értesítésre ..

Nemrégiben az lepett meg hogy exkatás nem tudott áfá-s számlát adni cég számára, ahol a próbavásárló a nav volt...

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.