Mostanában sokat lehet hallani az online marketingről az offline megoldások pedig méltatlanul háttérbe szorulnak. Pedig a marketing egy nagy torta, ami kisebb-nagyobb szeletekből ál, úgy kerek, ha „hagyományos” eszközökben is gondolkodunk. Ilyen offline megoldás a szórólap is. Alap marketing eszköz, szinte a névjegykártya után jön a sorban, de megéri? “Áh, kidobják azt a zemberek, meg se’ nézik!” Biztosan így van ez? Szerinted minden szórólap elolvasás nélkül landol a kukában? Ha jól csinálod, akkor nem! Gyere mutatjuk hogyan érdemes a szórólapot, mint marketing eszközt használni.

Forrás: spiritnyomda.hu
Feltöltő: balcsiarc
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.