Nem elég, hogy „nem volt ott”, még a másodpilótájának sem tudott szólni.
Forrás:
mediatica.ro
Feltöltő: farczadi
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
8 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Sehol nem megengedett a pilóta alvása!
Van olyan helyzet, amit a gép (Computer) nem képes megoldani, mert túl szélsőséges, ilyen helyzetekben szokott imbolyogni a gép, mert a pitot cső által kapott információ és a valóság nem áll a valósággal kapcsolatban.
Ez csak egy példa a rengeteg olyanból, amikor is a robotpilóta elkezd le fel mászkálni. Tehát bármilyen fejlett a technológia, mégis az ember az aki nélkül cask egy halott vas!
Amúgy akkor szokás keményen letenni a gépet, ha csúszós, nyálkás, jégveszélyes a pálya!
Ezt a gép naplójában köteles rögzíteni mert az üzemóra és vagy (!) a landolások száma egy korlát.
Ami Tunéziát illeti, valamiféle vihar volt, és a gép féloldalasan szállt le, baloldali szárnya kis híján hamarabb érintette a földet, mint a kereke. Nem volt kellemes érzés, azt elmondhatom.
Egyszerűen TILOS aludnia.
Az oldalszélben való leszállást géptipusonként szabályozza a gyértó.
Biztosan én vagyok furán összerakva, de amíg a motor járt nem voltam álmos! De úgy jártam, hogy beálltam a parkolóba és ott az ülésben aludtam reggelig...
Szerencsém volt!
Pl. Tu szériánál 40Km / H volt a megengedett oldalszél, de 60-nál még leszálltak vele:)
Ja persze, hogy TILOS. Egyetértek. Mutass még egy munkahelyet, ahol engedélyezett, hogy aludjál :) Pilótának annál kevésbé. De ha úgy érzed, hogy már nem bírod, hogy kell aludjál, mert egyébként nem tudod, mi lesz, akkor mi egyebet tehetsz? Megadod magad!
Bár vitorláztam, de nem tudom összehasonlítani a nagyrepülő vezetését a közúti árufuvarozással. Anno pár dolgot megtanítottak velünk, fáradtan ne üljünk gépbe és repülés előtt 9 órával alkoholt ne igyunk.
Új hozzászólás