A magyar bankok is lassan feldolgozzák a Malév csődjét. Két pozitív jelentést is kaptunk a napokban: A Malév-csőd/bankkártya-pénzvisszatérítés vonalon szeretnék most egy pozitív példáról beszámolni.  Január 30-án vettem 4 Malév jegyet májusra, majd pár nap múlva a Malév csődbe ment (vitték? most mindegy...) Egy külföldi internetes honapon (Travelocity) keresztül vettem a jegyet, mert mindig olcsóbbak, mint a normál légitársaságok és tényleg korrektek. Már sok jegyet vettem tőlük. Szóval: Csőd után hétfő reggelre itt volt az értesítő levele a Travelocity-nek: megszünt a Malév stb, ők pénzt vissza nem tudnak adni, de forduljak a bankomhoz. Meg is tettem, másnap, kedden, telefonon(!) bejelentést tettem a bankomnál (OTP), mára pedig vissza is utalták mind a négy jegyet. Pozitív tapasztalat.[...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.