Meglepő válasszal szolgált a Canon ügyfélszolgálata naiv ügyfélnek, amikor nem működő nyomtatója rendeltetésszerű használatáról érdeklődött. Windows 8 alatt megtorpant az évek óta problémamentes Pixma MX310, amire az lett a hivatalos reakció, hogy a hiba naiv ügyfél gépében van. Bár az oprendszer egy év nyilvános tesztelés után fél éve hivatalosan is megjelent, az internetezők tapasztalatai szerint vagy Windows 7-es vagy Vistás driverrel érdemes próbálkozni. A múlt héten kiderült, hogy a Canon support-ot hidegen hagyja, ha nem működik megfelelően a szoftverük, amit a nyomtatókhoz adnak. Mindezt persze politikus válasszal prezentálják, de a szövegből érezhető, hogy " hülye egységsugarú felhasználó, teszünk a problémádra. Történetem a következő: [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.