Stabil imidzset sikerült a Barát Taxinak kialakítani a Homáron, így annyira nem meglepő, hogy naiv ügyfélnek kétszeri visszaigazolás után szó nélkül törölték a reptéri transzferét, mert beikszelte, hogy kártyával fizetne: 2013. 03. 18-ára rendeltem a reptérre egy taxit, rendelésemet e-mailen 2013. 03. 16-án, illetve a reptéren a gép leszállása után sms formájában visszaigazolták. A megjegyzés rovatba én ostoba hülye feltüntettem, hogy bankkártyával szeretnék fizetni, ezzel mint kiderült súlyos hibát vétettem önmagam ellen, mert a rendelésemet egész egyszerűen törölték. Erről külön nem értesítettek semmilyen úton-módon. A törléssel csupán a reptéren csomagokkal megrakva szembesülhettem, amikor felhívtam az sms-ben küldött telefonszámot, amelyben jelezhettem volna, hogy leszállt a gépem és készen állok az utazásra. A szám kb. az 5 alkalomra jelentkezett, majd egy hölgy közölte, hogy náluk nem lehet fizetni ily módon, ezért nem is küldtek értem taxit. Felháborodásomra közölte, hogy a megjegyzés rovatot nem szokták figyelembe venni, senki sem figyeli (!). [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.