Pivó Ivó pusztán a garancialevelével szeretett volna szendvicssütőt cseréltetni az Aldiban, de elhajtották az eredeti számla hiányában. Szerencsére nem adta fel a harcot, és írt a Központnak, akik épp megtalálták a számlája másolatát, miután ők kötelesek ezeket megőrizni. Kenyérsütő az momentán nincs, de a pénzt visszaadták: A nyári vízözön és a fogyasztókat elárasztó szívatás-hegyek után végre valami pozitívról szeretnék beszámolni. A múlt év nyarán vásároltam egy szendvicssütőt az egyik Aldiban. Miután eltelt majd’ 10 hónap, a sütőfelület teflon bevonata kopni kezdett, így eredeti funkciójának megfelelően nem tudtam használni az eszközt, mert a tapadásmentesség megszűnt… Előkeresvén az eredeti göngyöleget, megtaláltam benne a 3 éves garanciát ígérő garanciafüzetet. Felkerekedtem, és visszavittem a vásárlás helyére, hogy kicseréltessem vagy visszakérjem az árát. Egy komoly tekintetű hölgy meghallgatta panaszomat, majd kérte az eredeti számlát. Szó, mi szó, a számlát nem őriztem meg, de diadalmasan előrántottam 6 nyelvű garanciafüzetem! A hölgy továbbra is hűvös maradt, és közölte, ő csak az eredeti számlával veheti át a hibás árut, a garanciafüzet kevés. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.