Meglepő részeredmények mellett is papírforma szerinti végeredmény született az Interbrand idei listáján. Márkaértékben továbbra is az Apple és a Google vezetnek a világ előtt, a luxusmárkák között pedig a Louis Vuitton veri a mezőnyt, immáron hosszú-hosszú évek óta. A meglepetés a részletekben rejlik: amíg ugyanis az Interbrand százas listájának tagjai jellemzően növelték márkaértéküket, addig a Louis Vuittoné csökkent. A 9 százalékos visszaesés súlyát mutatja, hogy az első százból összesen két márka zuhant ennél is nagyobbat, a százas lista utolsó helyein álló Nokia (-44%) és Nintendo (-33%) lefelé ívelését pedig aligha kell bárkinek is magyarázni. [...] Bővebben!
Forrás:
Burzsuj
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás