Gárdos Attila

Hány céget követ egy átlagos Twitter felhasználó?

Egy amerikai piackutató, a Lab42 friss felmérése szerint az amerikai Twitter felhasználók közel 90%-a legalább egy céget követ és egytizedük (11,1%) főként azért csatlakozott a közösségi hálózathoz, hogy cégeket követhessen.

A vállalati közösségi média kommunikáció mérési módjainak gyakorisága, a leginkább érintett vállalati területek

2011. júniusában a Dell megbízásából az egyik legnevesebb nemzetközi online tanácsadó cég, a Forrester Consulting egy közel 200 fős mintán végzett kutatás során többek között arra a kérdésre kereste a választ, hogy mely mérési módszereket milyen gyakorisággal használják a vizsgált cégek a közösségi médián történő...

Facebook - magyar helyzetkép 2011. augusztus elején

A magyar Facebook felhasználók száma 2011. augusztus elején meghaladta a 3 426 000 főt – állítja a Facebook statisztikákat publikáló cseh Candytech által üzemeltetett Socialbakers.

A Google elnöke: a közösségi médiával kapcsolatos fejlesztésekre több erőforrást kellet volna biztosítanom

Ezt a CNN riporterének azzal a kérdésével kapcsolatban válaszolta, hogy úgy tekint-e a Facebook-ra, mint a Google nagy kihívójára. "Alapvetően, amit a Facebook csinált az az, hogy egy olyan módszert dolgozott ki, amin keresztül meg tudja határozni, hogy kik is az emberek. Ez a rendszer hiányzik az internetből, mint teljes rendszerből. A...

Melyek a legsikeresebb reklám típusok az internetes videónézők körében?

A Yahoo! több videókhoz köthető reklámfelületet biztosít az általa üzemeltetett oldalakon. Tudni akarta, hogy melyek a legsikeresebb, a leghatásosabb reklámtípusok az internetes videókat megtekintő amerikai felhasználóik körében … elkészült hát egy 6280 mintán végzett felmérés 2011 januárjában.

Mire használják a fogyasztók a közösségi médiát?

Egy amerikai piackutató cég, a ROI Research azt vizsgálta, hogy mik azok az okok amiért az amerikai közösségi média felhasználói termékekkel/szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdéseket vitatnak meg a közösségi médiumokon keresztül.

Twitter helyzetkép 2011 közepén

A világ egyik legsikeresebb közösségi hálózata, a Twitter érdekes példával illusztrálta saját blogján a 2011. közepén generált forgalmi adatait.

A közösségi média megelőzi a pornót

Köztudott, hogy az internet "tömegcikké" válása óta verhetetlen volt a szex- és pornóipar az interneten, ami az internetoldalak látogatottságát illeti.

Az okostelefon felhasználók 3/4-e az SMS-hirdetést preferálja, de köszöni mégse nagyon kér belőle

Az okostelefon felhasználók elvileg 65%-a nyitott az okostelefonon keresztül kapott reklámokkal szemben, de 83% szerint a legideálisabb gyakoriság a havi csupán legfeljebb két reklám.

Facebook - magyar helyzetkép 2011. június elején

A magyar Facebook felhasználók száma 2011. június elején meghaladta a 3.278.000 főt.

Érdemes válaszolni az ügyfeleknek a Twitteren (is)

A cégeknek kifejezetten érdemes választ adni a Twitteren a velük kapcsolatos kérdésekre - derül ki egy amerikai cég, az InboxQ&A friss kutatásából.

A profilfotók népszerűsége nő a Facebookon

Az internetre feltöltött képek rendszerezését, szerkesztését támogató alkalmazásokat fejlesztő amerikai Pixable 500 ezer Facebook felhasználó profilkép adatait elemezve az alábbi infografikát jelentette meg a minap.

A globális közösségi média piac - infografika

Érdekes infografika jelent meg nemrég az egyik amerikai digitális ügynökség, a Jess3 oldalán, amely a globális közösségi média piacot jeleníti meg bolygórendszerként, ismertetve az egyes közösségi médiumok regisztrált felhasználói számát, az adott médiumot mobiltelefon keresztül elérők arányát, valamint a globális...

Új Facebook kiadvány: Best Practice Guide

A Facebook "Best Practice Guide" címen nemrég publikált egy 14 oldalas kiadványt, amelynek célja, hogy a vállalati Facebook kommunikációban segítse, jó tanácsokkal lássa el a közösségi menedzsereket, marketingeseket...

Az amerikai online kereskedelem és a közösségi marketing kapcsolata

Az egyik legnevesebb, főként informatikai és online piackutatásokra szakosodott amerikai cég, a Forrester és az elektronikus kereskedelmi szervezetek szakmai közössége, a Shop.org nemrég publikált "The State Of Retailing Online 2011: Marketing, Social, And Mobile" címen egy rövid tanulmányt az amerikai online kereskedelem 2011-es...

Az email halála? Nem, sőt!

"Az elektronikus levelezés korszakának bealkonyult, helyét a folyamatos kommunikáció jegyében átveszi a Twitter, a Facebook és a Google Wave szolgáltatás." Ilyen tartalmú cikket jelentetett meg az egyik leghíresebb és legolvasottabb amerikai üzleti napilap, a Wall Street Journal 2009 végén, de hasonló cikk jelent meg például a New York...

Közösségi italautomata a Pepsi-től

A Pepsi 2011. április 27-én mutatta be közösségi italautomata rendszerét (Social Vending System™), egy internetalapú, érintőképernyős italautomatát, amin keresztül a vásárló részletes információkat kaphat az adott automatában lévő termékekről, másrészt - és ez az újdonság - ajándék Pepsi terméket "küldhet" barátjának,...

EU Kids Online: az európai gyerekek és a közösségi hálózatok

Egy 25 európai ország kutatóintézeteiből álló konzorcium, melyet az angol London School of Economics Média és Kommunikációs Kara vezet, 2011. március 18-án nemzetközi sajtótájékoztató keretében mutatta be az EU Kids Online nemzetközi kutatási program legfrissebb eredményeit.* A projekt a 9 és 16 év közötti európai gyerekek és...

Facebook Studio: a marketingesek szakmai közössége

A Facebook a napokban új oldalt publikált Facebook Studio néven, melynek célja, hogy a marketing, reklám és PR szakemberek közösségévé váljon és egyfajta tárhelye legyen a Facebookkal kapcsolatos marketing ötleteknek és megoldásoknak.

A közösségi média hatása az amerikai felsőoktatási felvételi módszerekre

Köztudott, hogy az amerikai közösségi média piac a legfejlettebb – legalábbis ami a közösségi média, mint kommunikációs eszköz vállalati/közintézményi felhasználását illeti.

Az elmúlt 10 évben az online reklámköltés nettó értéke több mint harmincszorosára nőtt Magyarországon

Az IAB Hungary nemrég publikálta a tavalyi magyarországi reklámköltési adatokat.

SocialMediaExaminer.com: 2011 Közösségi média marketing ipari jelentés

Az amerikai SocialMediaExaminer.com kiadott egy 41 oldalas ingyen letölthető tanulmányt, melynek címe "2011 Social Media Marketing Industry Report". A tanulmány a közösségi média marketingeseket leginkább érdeklő 10 kérdésre keresi a választ.

Már több mint 3 millió magyar Facebook felhasználó

A magyar Facebook felhasználók száma 2011. április elején meghaladta a 3.080.000 főt – állítja a Facebook statisztikákat publikáló cseh Candytech által üzemeltetett Socialbakers.com.

Hogyan használja a világ top 100 vállalata a közösségi médiát?

Ezt a kérdést kívánta megválaszolni a világ egyik legismertebb reklámügynöksége, a Burson-Marsteller nemrég publikált tanulmányában.

Egy kis Twitter statisztika

Az internet SMS-szolgáltatásaként is gyakran titulált Twitter 2006 júliusa óta a világ vezető mikroblog szolgáltatása, amit a Google Trends lenti ábrája is jól szemléltet: a három másik versenytárs, a Tumblr, a Posterous és a Friendfeed közelébe sem érnek a napi látogatottságot tekintve.

A közösségi média jelentős mérföldkövei

Az Edelman Digital néhány napja tette közzé az alábbi infógrafikát, ami a közösségi média nagy pillanatait mutatja be 2000 elejétől, a Friendster közösségi hálózat megjelenésétől, napjainkig, az utóbbi időben elhíresült Charlie Sheen Twitter oldalának megjelenéséig (2010.03.01.).

A közösségi média vállalati felhasználásának főbb feladatai 2011-ben

Jeremiah Owyang ismert amerikai közösségi média szakértő és vállalati internet kommunikációs szakember 43 oldalas előadásanyagában ismertette az idei évre vonatkozó fontosabb vállalati közösségi média kommunikációs feladatokat.

TOP 100 magyar Facebook oldal

A TOP 10 oldal magyar Facebook oldal között két magyar online szolgáltató, a legjelentősebb magyar csoportos vásárlást nyújtó honlap, a Bónusz Brigád (7. hely) és Magyarország legkedveltebb online közösségi szakácskönyve, a NoSalty (8. hely) is szerepel.

40 perces oktatófilm a Twittertől hirdetőknek

A Twitter idén 100 millió USD (kb. 20 milliárd forint) reklám árbevételt célzott meg...

A KKV-k a Twittert favorizáják az USA-ban

Közel 20 ezer amerikai KKV közösségi média használati szokásait vizsgáló elemzés legfontosabb eredményeit publikálták.