A Yahoo! több videókhoz köthető reklámfelületet biztosít az általa üzemeltetett oldalakon. Tudni akarta, hogy melyek a legsikeresebb, a leghatásosabb reklámtípusok az internetes videókat megtekintő amerikai felhasználóik körében … elkészült hát egy 6280 mintán végzett felmérés 2011 januárjában. A leghatékonyabb reklámtípusok az ún. pre-, mid- és post roll in-stream reklámvideók voltak, azaz amik egy adott videó előtt, közben, vagy után játszódnak le – ezeknek a típusú reklámoknak az 53%-át tudták visszaidézni a megkérdezettek. A legkevésbé hatékony reklámtípus az ún. expandable videó banner reklám volt: ezeknek a típusú reklámoknak csupán 6%-át tudták visszaidézni a vizsgált alanyok. Viszonylag jól szerepelt – a második leghatékonyabb reklámtípusként – a legrégebbi, legmegszokottabb hirdetéstípus, a bannerhirdetés (35%).

Feltöltő: Gárdos Attila
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.

További ajánlatok