Egy amerikai piackutató cég, a ROI Research azt vizsgálta, hogy mik azok az okok amiért az amerikai közösségi média felhasználói termékekkel/szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdéseket vitatnak meg a közösségi médiumokon keresztül. A ROI Research kutatás 2997 fős minta alapján készült. A 13 év feletti válaszadók 59%-a a termékek/szolgáltatások árának összehasonlításával kapcsolatos kommunikációra; 56%-a az értékesítéssel és akciókkal kapcsolatos kommunikációra; 53%-a márkának/kereskedőnek szánt visszajelzések eljuttatására használja a közösségi média hálózatait.
Forrás:
kozmedia.blogspot.com
Feltöltő: Gárdos Attila
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás