startupblog

Az online vásárlás jövője

A Kutatócentrum legutóbbi éves E-Shopping Reportja szerint (a felmérést 2009 júliusában végezték) a magyar internetezők közel négyötöde (pontosan 78%-a) vásárolt már az interneten. A gyakori internetezők közel fele a felmérést megelőző 12 hónapban legalább egy termékhez vagy szolgáltatáshoz az internet segítségével jutott...

Hogyan (ne) tervezzük a következő évet?

Már csak néhány nap van hátra és dobhatjuk ki a 2009-es naptárainkat.

A kedvező ár a siker biztosítéka a válságban?

A napokban indult el Magyarország legújabb álláskereső oldala, az Állás24.hu. „Mindenkire vár egy jobb állás!” – hirdetik már a logójukban is.

Vállalati blogolás 2. rész: Milyet és hogyan?

Két részes cikksorozatunk első részében megnéztük, hogy miért érdemes egy kisvállalkozásnak blogolnia, bele kell-e vágnia egyáltalán és ha igen, milyen hibákat ne kövessen el.

Vállalati blogolás 1. rész: Miért és milyet ne?

Idén 10 éves a blog. A platform, ami a web2.0-ás paradigmaváltást indukálta. A kommunikációs csatorna, amely egyre nagyobb teret hódított az elmúlt években, és amit egyre több cég próbál meg saját szájíze szerint használni. Kérdés, hogy mennyire jól vagy rosszul teszik ezt.

Hogyan csináljunk pénzt az interneten?

avagy a web2.0 üzleti modelljei

Miért nehéz megtalálni a megfelelő munkatársakat?

A címet elolvasva, biztosan sokan visszakérdeznek magukban: miért lenne nehéz? Azonban, ha belegondolunk, hogy milyen típusú munkatársakra van szüksége egy kezdő vállalkozásnak, rá fogunk jönni, mennyire nem egyszerű történet ez.

Július 1: az ÁFA módosítás dátuma

Mivel már csak pár nap van hátra július 1-ig, ami egyben az ÁFA módosítás dátumát is jelenti, megkértünk egy hozzáértő szakembert (természetesen könyvelőt), hogy foglalja össze a blog olvasóinak, mit kell tudnunk a változásokról.

Áldozat a hatékonyság érdekében

Szerencsés korban élünk. Soha ennyi lehetősége nem volt még induló vállalkozásnak arra, hogy közvetlenül elérje célpiacát, kommunikáljon potenciális vevőivel, partnereivel. A marketing csatornák száma majdhogynem végtelen. Két tényező azonban nem és inkább ezek azok, amik jelentősen bekorlátozzák a mozgásterünket: a pénz és...

A legtöbb online vállalkozás törpe marad

Egy amerikai felmérés szerint az induló online vállalkozások 83%-a megalakulásukat követő hatodik évben sem érik el a félmillió dolláros bevételt (mostani árfolyamon ez százmillió forintnak felel meg). Ez gyakorlatilag annyit jelent, hogy 10-ből 8 induló vállalkozás a hatodik évére vagy megszűnik, vagy pedig továbbra is törpe...

A jó vállalati kultúra 13 jellemzője

Vajon a vállalati kultúra hogyan befolyásolja egy kezdő vállalkozás sikerességét?

A B2B korszaka

Korábban egy klasszikus online vállalkozás kizárólag magánszemélyeknek értékesítette szolgáltatásait, termékeit.

Kitekintő: kezdő online vállalkozások az arab világban

Érdekes felmérést indított a www.startuparabia.com , arra keresve a választ, hogy vajon az arab startupoknak mire van leginkább szükségük.

5 lecke, amit egy kezdő vállalkozás a válság alatt tanulhat

1. Pénzt takarítasz meg, ha többet dolgozol

Itt az idő!

Nincs alkalmasabb időpont egy vállalkozás elindítására, mint így a válság kellős közepén.