Szerencsés korban élünk. Soha ennyi lehetősége nem volt még induló vállalkozásnak arra, hogy közvetlenül elérje célpiacát, kommunikáljon potenciális vevőivel, partnereivel. A marketing csatornák száma majdhogynem végtelen. Két tényező azonban nem és inkább ezek azok, amik jelentősen bekorlátozzák a mozgásterünket: a pénz és az idő. Ez a két tényező különösen kritikus lehet a kezdő vállalkozások indulásánál, számukra olykor a legjobb stratégiát jelentheti, ha ellenállnak a csábításnak és nem próbálnak egyszerre jelen lenni mindenhol. Érdemes inkább egyetlen marketing csatornára helyezni a hangsúlyt és abba minél több energiát befektetni. Aranyszabály: Ahhoz, hogy hatékony legyél, fel kell áldoznod a lehetőségeidből!

Feltöltő: startupblog
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.