Idén 10 éves a blog. A platform, ami a web2. 0-ás paradigmaváltást indukálta. A kommunikációs csatorna, amely egyre nagyobb teret hódított az elmúlt években, és amit egyre több cég próbál meg saját szájíze szerint használni. Kérdés, hogy mennyire jól vagy rosszul teszik ezt. Néhány hónapos, de annál megdöbbentőbb adat, miszerint a Fortune 500-as listán szereplő nagyvállalatok közül alig 15% (szám szerint 77) rendelkezik saját vállalati bloggal. Startupoknál ez az arány valószínűleg jóval magasabb lehet, erről pontos információink nincsenek. Egyértelmű azonban, hogy a kis- vagy induló vállalkozások sokkal gyakrabban blogolnak és ügyesebben, hatékonyabban is használják ezt az online kommunikációs csatornát. A reklámipar átalakulóban van, ezt mára már szinte minden piaci szereplő érzi és itt nem csupán a válság és annak hatásaira gondolok. Az internet gerjesztette társadalmi kommunikációs változások gyökeresen forgatták fel a fogyasztói társadalmat. Egyre több cég ismeri fel a szakemberek által már régebb óta hangoztatott változást, hogy a tömegkommunikáció ideje lejárt. Legalábbis olyan formában, ahogy eddig évtizedeken keresztül működött, ma már egyre kevésbé tud. A fogyasztó és a vállalat közötti párbeszéden és őszinteségen alapuló kétirányú kommunikációé a jövő. Erre (is) jó a blog. Két részes cikksorozatunk első részében arra keressük a választ, hogy miért érdemes egy kisvállalkozásnak blogolnia, bele kell-e vágnia egyáltalán és ha igen, milyen hibákat ne kövessen el. (A második – és egyben befejező részben – megadjuk majd a választ a nyitva hagyott kérdésekre: milyen legyen egy vállalati blog és hogyan érdemes (jól) csinálni.)

Feltöltő: startupblog
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.