A Ford felhívást intézett a világ bloggereihez, közösségi média gurujaihoz és Facebook rajongóihoz, hogy próbálják ki az új Focust és számoljanak be róla ismerőseiknek, mindezt úgy, hogy ezzel kedvenc alapítványuknak még akár 10 000 dollárt is szereznek. A reménybeli tesztvezetők a Ford Focus Facebook oldalán jelentkezhetnek az ez alkalomból készített videóikkal.

Forrás: automenedzser.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.