Bár a hazai jogszabályok az alapvető védelmet biztosítják a vásárlók számára, egy kekeckedő boltos még így is alaposan megkeserítheti az életünket, ha az újonnan vásárolt tévé, laptop, mobiltelefon vagy egyéb elektronikai eszköz nem úgy működik, ahogy azt elvárnánk. Hány napig küldhetünk vissza egy terméket? Meg kell-e őrizni a csomagolást? Kinek kell állnia az elromlott termék visszaküldésének költségét?

Forrás: Origo
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.