Az első európai iAd-hirdetés jövő héten jelenik meg, az Unilever 8,3 millió fontot költ az itteni hirdetésekre első körben. Ők egyébként saját bevallásuk szerint nagyon elégedettek az iAd-vel, a reklámjukat fogyasztók 20 százaléka másodszor is megnézi a hirdetést, és nagy arányban keresnek további termékekre a cégtől a megtekintést követően. További partnerek is sorba állnak, hogy Európában hirdessenek, a L'Oréal, Renault, Louis Vuitton, Nespresso, Perrier, Citi, Evian, LG Display, AB InBev, Turkish Airlines és az Absolute Radio is befizetne. A szolgáltatás még ebben a hónapban indul az Egyesült Királyságban és Franciaországban, januárban pedig Németország is csatlakozik. Az Apple közben a készülékek tekintetében is szélesíti az elérhetőséget, ezen a héten már az iPadre is megjelent egy hirdetés: a Tron Legacy Disney-film iAd-reklámja például csak ezen az Apple-platformon lesz elérhető.

Forrás: Appleblog
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.