Az amerikai Black Friday a legjobb nap arra, hogy a nagy webes szolgáltatók lemérjék, hol is tart az adott évben az online vásárlás. A Business Insider közöl is néhány érdekes statisztikát az IBM éves felmérése kapcsán:  A mobil és táblagépes vásárlás még mindig a béka segge alatt van. (Az online vásárlások 16%-a).  Ugyanakkor sokkal jobb konverziós rátával működnek. (A forgalom 24 százaléka jön mobilról. És a vásárlások 16 százaléka.) A mobileszközök közül egyértelműen a nagykijelzősök erősítik a vásárlási hajlandóságot. (A.k.a. iPad) A Facebook és a Twitter gyakorlatilag 0 konverziós együtthatóval rendelkezik.  Szerintem a fentiekből az is következik, hogy  Jelenleg kevesen optimalizálják weboldalaikat mobilra (a fizetési folyamatot is ideszámítva). Nincs igazi mobilélmény a mobilon. Termékekkel kapcsolatos információkeresésre nyilván jobb a mobil. Az olyan komoly dolgokat, mint a pénzköltés, pedig jobb laptopról végezni. Megfontoltság mindenkelőtt! A Facebook és a Twitter jelenlegi formájában képtelen vásárlásra ösztönözni. Ébresztő, médiacégek!

Forrás: Webisztán
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.