Kifejezetten nem értem Józsi felhorkanását azon, hogy a Google hirdetésekből él. Azt írja, hogy egyetlen dolgot éreznek, mégpedig, hogy hogyan kell hirdetéseket eladni. Persze követhetné a Google az Apple példáját is, és adhatná a Google Maps-et például 12 ezer forintért. Illetve a FaceTime mintájára a Hangoutsot 0,89 euróért :) Ezzel szemben a Google ingyenes szolgáltatásokban hisz, és a bevételt ezek fejlesztésére és működtetésére hirdetésekből szedi. Miként például az Index is. Csak a Google nem klassz cikkeket, hanem klassz szolgáltatásokat ad a felhasználónak. Nyilvánvaló, hogy a Google a nála felgyűlt adatokból próbl egyrészt minél jobb temréket adni a júzernek, másrészt minél jobb terméket adni a hirdetőnek. Oh, wait... Sőt, sőt: Without any iAd support for Android, where most apps rely exclusively on advertising for their funding, it's actually more surprising that Apple's internal ad network has kept growing alongside other mobile ad networks that target all mobile platforms, and actually kept itself ahead of three of the top five who do.  Én azt gondolom, hogy a Google annyira hirdetési vállalat, amennyire az Apple alumíniumfeldolgozó üzem. Egyik céggel kapcsolatban sem ez az érdekes állítás. Hanem, hogy a Google a webhez és a szolgáltatásokhoz ért, míg az Apple tud jó hardvert, és néha még szoftvert is készíteni. 

Forrás: Webisztán
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.