Egy interjúban árulta el Lucas Watson, a YouTube sales igazgatója, hogy az utóbbi fél évben a mobilhirdetések bevételei megháromszorozódtak. Összesen 350 millió dollárt hozott ez a terület a vállalatnak. Watson ugyan nem említette, minek köszönhető az óriási ugrás, de lehet sejteni, hogy nem csupán az ő remek munkájának köszönhetően jött a tripla. Egyrészt az okosmobilok használata folyamatosan nő, de az is feltűnő, hogy pont tavaly szeptembertől nem része a YouTube app az iOS-nek. A hirdetésmentes verzió az iOS 6-tól kikerült az előre telepített programok közül, a YouTube pedig gyorsan kinyomta a reklámokkal megpakolt verziót az App Store-ba. Az iOS 6-ra pedig időközben a felhasználók több mint 90 százaléka váltott - így ezek a készülékek már mind termelik a bevételt. Well played Google.
Jól jött a YouTube-nak az eltávolítás az iOS-ből
Forrás:
Appleblog
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Kapcsolódó cikkek
Népszerű az Interneten
Itthon
- 2024. April 27., 19:19
Már csak Rogán tart ki Varga Judit mellett – Kérdés, hogy ő mikor rúg bele a korábbi igazságügyi miniszterbe
Itthon
- 2024. April 27., 19:56
Nem bízták a szerencsére: monacói számlára utalt óriási pénzeket a fővárosi számlagyár kulcsfigurája
Itthon
- 2024. April 27., 17:58
Beleszállt a ferencvárosiakba a saját polgármesterük, miközben pénzt kunyerál tőlük – Gúnyolódik a Fradi leendő szponzorával
További ajánlatok
Itthon
- 2024. April 27., 20:17
3 millió forintért kelt el az ország legismertebb „női napszemüvege”
Itthon
- 2024. April 27., 16:27
„Yes” helyett jöhet a „da” – katasztrofális a magyar diákok idegennyelv-tudása
Itthon
- 2024. April 27., 13:36
Még K. Endrét védi a bíróság... – Újabb mocskos fejezet nyílt a pedofilsegítő férfi ügyében
Új hozzászólás