A YouTube konverziója jobb, mint a többi közösségi hirdetési platform hatékonysága, állítja ezt egy a Venturebeat-en megjelent érdekes tanulmány. A 2014 első negyedévében, 15 millió konverziót felölelő vizsgálat szerint a Facebookot is megelőzi a Youtube hatékonyságban. Az AOL Platforms által végzett vizsgálat eredménye azt mutatja, új termékek bevezetése esetén, vagy egy vásárlás végleges eldöntésekor a Youtube reklámok hatékonysága kiemelkedik a kék óriáson futtatott hirdetési kampányokkal szemben.
Forrás:
youtube-marketing.blog.hu
Feltöltő: summr77
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás