A YouTube konverziója jobb, mint a többi közösségi hirdetési platform hatékonysága, állítja ezt egy a Venturebeat-en megjelent érdekes tanulmány. A 2014 első negyedévében, 15 millió konverziót felölelő vizsgálat szerint a Facebookot is megelőzi a Youtube hatékonyságban. Az AOL Platforms által végzett vizsgálat eredménye azt mutatja, új termékek bevezetése esetén, vagy egy vásárlás végleges eldöntésekor a Youtube reklámok hatékonysága kiemelkedik a kék óriáson futtatott hirdetési kampányokkal szemben.

Feltöltő: summr77
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.