Még 2014 végén az Apple, az EU-s törvények betartása miatt, megváltoztatta az iTunes Store és App Store végfelhasználói szerződéseket nálunk is. Gyakorlatilag lehetővé tette, hogy 14 napig bármilyen digitális termék vásárlásától elálljunk indoklás nélkül. Ugye ez fizikai termékek esetén úgy van, hogy visszaadod a cuccot, visszaadják a pénzt. Az Apple-nél viszont így működik: Jelzed, hogy nem kell a cucc, visszaadják a pénzed, megtarthatod a cuccot. Ez van. Hiába utalják vissza a pénzt a számládra, a program ott marad a telefonodon, tableteden, sőt az .ipa fájl az iTunes-odban is ott csücsül a gépeden, vagyis újratelepítheted bármikor. Annyi történik, hogy többé nem töltheted le a store-ból ingyen a tartalmat, egyébként azt csinálsz vele, amit akarsz. Ez pedig gáz a fejlesztőknek, zenészeknek, íróknak, meg mindenkinek, aki érintett az eladásban. Hiszen ezentúl bárki megvásárolhat bármit, és visszakérheti az árát anélkül, hogy le kellene törölnie azt a készülékéről. Csakhogy ez nem akkora dráma, mint gondolnánk. Hogy megértsük, vessünk egy pillantást a visszaigénylés menetére. iTunes pogram az asztali gépen, Account Info, Purchase History, Report a problem. A megadott termék mellett újra a Report a Problemre kattintva átirányítanak az Apple weboldalára, ahol ki kell választani, miért kérjük vissza a pénzt: [...] Bővebben!

Forrás: Appleblog
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.