A hármas metró felújítása alatt néhány metró kénytelen átkalandozni a másik vonalra. Amióta megkezdődött a 3-as metró felújításának jelenlegi, déli szakasza, azóta néhány felújított, csak pandának becézett régi orosz metrovagonmas-szerelvény feltűnt a 2-es metró vonalán, ahol Alstom szerelvények járnak.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
legalább is egyelőre, csak ideiglenes megoldásról van szó
Sokak – már, aki erre közlekedik – azt hihették, hogy nem jól látnak. felújított, pandának becézett régi orosz metrovagonmas-szerelvényeket láttak feltűnni a 2-es metró vonalán. Az érzékenyebb lelkek már-már arra gondoltak, hogy ártunk és qurmányunk a derék Tarlósch-mesterrel karöltve újabb eget-rengető üzlettel színesítik a hazai metro-sagát. Azonban kiderült, hogy csak a 3-as felújítása kapcsán kényszerű forgalomszervezési gondok miatt kolbászolnak a csoda-szerelvények olyan pályán, amin nem is szabadna megjelenniük. A kőkorszaki járgányok nem értik a modern berendezéseket és még a mértek is nagyon mások!
Arról most nem értekezünk, hogy mennyire átgondolt ez az ideiglenes megoldás, csak arra koncentráljunk, hogy milyen következményei vannak a derék főpolgi zseniális megoldásának. Most vált egyértelművé mindenki számára, hogy az elavult technikát képviselő szerelvények – amiket állítólag spórolás miatt vettek alig 20%-al drágábbak a világszínvonalú Skoda szerelvényeknél – miatt a hálózat felújítás során a berendezéseket is a múltszázad közepe szintjén kell konzerválni, hogy használni tudják a szerelvényeket! =))
szeka.blog.hu/2019/04/12/egyre_durvabban_nyomul_a_ner_noi_tagozata?ajanlo=1