Magyarországon már tíz Iveco Massif elkelt piaci bevezetése óta. Az Iveco spanyolországban készülő terepjárója négyféle változatban készül: hosszú tengelytávú ötajtós kombi, rövid tengelytávú háromajtós kombi, pick-up és fülkés alváz. Utóbbi felépítmények széles választékával látható el – ezek teljesítményigényét a váltóműről leágaztatott mellékhajtás elégíti ki. Elődje az a katonai szabványoknak megfelelő Fiat Campagnola, amely 1951-től kezdve vett részt Olaszország háború utáni fellendítésében és számos ENSZ-misszóban. A Massif kőkemény terepes profi: létra-alváz, elöl-hátul merev híd és parabola-laprugó, valamint haszonjármű-dízelmotor jellemzi. A motor 3,0 literes, Euro 4-es dízel, az Iveco Daily öröksége, 146 vagy (változó geometriájú turbóval) 176 lóerő teljesítményű, 350 vagy 400 newtonméter nyomatékú. Az első kerekekben szabadonfutó agy van, a rögzítőféket az erőátviteli ház hátsó végére szerelték, hatását így megsokszorozza a hátsó híd áttétele.

Forrás: automenedzser.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.