Magyarországon már tíz Iveco Massif elkelt piaci bevezetése óta. Az Iveco spanyolországban készülő terepjárója négyféle változatban készül: hosszú tengelytávú ötajtós kombi, rövid tengelytávú háromajtós kombi, pick-up és fülkés alváz. Utóbbi felépítmények széles választékával látható el – ezek teljesítményigényét a váltóműről leágaztatott mellékhajtás elégíti ki. Elődje az a katonai szabványoknak megfelelő Fiat Campagnola, amely 1951-től kezdve vett részt Olaszország háború utáni fellendítésében és számos ENSZ-misszóban. A Massif kőkemény terepes profi: létra-alváz, elöl-hátul merev híd és parabola-laprugó, valamint haszonjármű-dízelmotor jellemzi. A motor 3,0 literes, Euro 4-es dízel, az Iveco Daily öröksége, 146 vagy (változó geometriájú turbóval) 176 lóerő teljesítményű, 350 vagy 400 newtonméter nyomatékú. Az első kerekekben szabadonfutó agy van, a rögzítőféket az erőátviteli ház hátsó végére szerelték, hatását így megsokszorozza a hátsó híd áttétele.
Iveco Massif, a profi terepjáró
Forrás:
automenedzser.hu
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Kapcsolódó cikkek
Népszerű az Interneten
Sport
- 2024. June 2., 21:02
Orbán Viktor megüzente: "Helyreállt a világ rendje" – Ez kellett hozzá – fotó
Sport
- 2024. June 2., 20:45
Hatalmas siker – Öt év után ismét BL-győztes a Győr női kézicsapata
Itthon
- 2024. June 2., 18:23
Orbán Viktortól hangos a nemzetközi sajtó – Így látták a Békemenetet Amerikától Oroszországig
További ajánlatok
Itthon
- 2024. June 2., 17:17
Tomboló vihar: villámárvíz úsztatta Pécset, kétszer verte el a jég Debrecent
Itthon
- 2024. June 2., 15:44
Szörnyű fotók – Ketten életüket vesztették az M3-ason történt balesetben, semmi sem maradt az autóból
Itthon
- 2024. June 2., 14:27
Videó – Félelmetes szupercella a Velencei-tó felett
Új hozzászólás