Mi a teendő, ha – tekintettel a magas benzinárakra, és a hagyománytiszteletre – eldöntjük, hogy ezentúl lóháton közlekedünk autó helyett? Elvégre huszárnemzet vagyunk…
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
21 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Ha érdekel:
A gépjárműadóról szóló 1991. évi LXXXII. törvény módosítása
92. § A Gjt. 6. §-ának helyébe a következő rendelkezés lép:
„6. § (1) Az adó alapja személyszállító gépjármű – ide nem értve az autóbuszt – hatósági nyilvántartásban feltüntetett teljesítménye, kilowattban kifejezve. Ha a hatósági nyilvántartásban a személyszállító gépjármű teljesítménye csak lóerőben van feltüntetve, akkor a lóerőben kifejezett teljesítményt 1,36-tal kell osztani, s az eredményt a kerekítés általános szabályai szerint egész számra kell kerekíteni.
Aha, igazad van, a ló teljesítménye lehet több is 1 Le-nél, de általában nem éri el az 1 Le-t!
Mérni lehet Le-ben is, csak a törvény számol kW-al! Átváltható (1,36 vagy 0,736), attól függ mit, mire.
Na, és ki tudja, hogy hogy jött ki az 1 Le pontosan? Én valami olyanra emlékszek, hogy adott súlyt (100 kg talán) adott idő alatt (1 sec talán?) 1 méter magasra emelt a ló.
Új hozzászólás