A főváros uniós közlekedésfejlesztési tanácsadója a rohamléptekben tervezett 3-as metró felújításról, az omladozó HÉV-alagútról, a VEKE-ről és Vitézyről. Na, vajon milyen színűek lehetnek a BKV-buszok?
Forrás:
Index
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
A Tarlós vezette budapesti vezetés már tavaly döntött arról, hogy új metrókocsik helyett, a régiek teljes felújítását tervezi, azzal indokolván a döntést, hogy ez így olcsóbb lesz.
Valóban, ha 60 milliárd forintból felújítják a szerelvényeket, az valóban olcsóbb lesz, mint a legutóbbi metróvásárlására Budapestnek: az Alstomtól a 4-es és a 2-es vonalra vásárolt 170 db új kocsi 65 milliárd forint volt (egyéb, kiegészítő szolgáltatásokkal és a garanciával együtt.), ehhez képest a 222 (267) kocsi 60-ért valóban olcsóbb.
Csakhogy, míg az Alstom vadiúj szerelvényeket szállított, addig a metrófelújítás során ugyanazt a kocsit kapjuk vissza, csak éppen kalapálnak rajta valamennyit.
scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/10421482_826150137476187_4891406886818041219_n.png?oh=7000b59d078b69bc53f94ca53463d325&oe=5605FDE6
Ezt rohadt jól kitaláltátok !