Hétfő óta vesztegel Dublinban egy csapat magyar utas, miután a Ryanair törölte a járatukat, de nem igazán segít nekik a hazajutásban.

Sírva kérlelték a Ryanairt a Dublinban rekedt magyar utasok – két napja nem sikerül hazajutniuk
Fotó: Jászai Csaba/MTI

Hétfő este kellett volna Budapesten landolnia azoknak a magyar utasoknak, akik még mindig az ír fővárosban várják, hogy valahogy hazajuthatnak. A Ryanair ugyanis törölte a járatukat, de nem biztosított számukra helyet más gépein.

Az atv.hu szerint az utasok kedden már sírva kérték a légitársaság ügyintézőit, hogy segítsenek nekik hazajutni, a cég azonban

egyelőre csak szállást biztosított nekik, és kaptak fejenként egy-egy 5 eurós kupont.

Azt a tanácsot kapták, hogy délután csekkoljanak be a repülőtéren, hátha lesz valamelyik gépen üres hely.

A csatornának nyilatkozó ügyvéd szerint járattörlés esetén a légitársaság az utas döntése alapján vagy visszafizeti a repülőjegy árát levonások nélkül, vagy pedig ingyenesen átfoglalja az utas számára legkedvezőbb, legközelebbi járatra. Salamon András azt is hozzátette, amennyiben a várakozási idő több mint két óra, úgy a légitársaság köteles gondoskodni az utasok ellátásáról: frissítőkkel, és étellel is. Abban az esetben, ha a várakozás hosszú időt vesz igénybe, esetleg éjszakába nyúlik, akkor pedig szállodai elhelyezésről is gondoskodniuk kell.

3 hozzászólásarrow_drop_down_circle

balos
Mert mindent az utasokért!Ja nem!
advocat
Van másik légitársaság is! Én nem utaznék fapadossal. Nem sokkal olcsóbb,ha mindent beszámítunk! Szerintem.
ila51
@advocat: ha mindent , akkor drágább ...a sok ideg
110 perc csúszás símán belefér...70 perc a karámban ... ki akarják venni a kezedből az egyetlen szabvány csomagod ...3,5 órát lesni a kapuinformációt Londonban ... ezek megtörtént esetek

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.

Ingyenes hírlevél