Bevett szokás a hazai online marketinges körökben, hogy a "tanácsadók" töménytelen mennyiségű hírlevelet és e-book-ot küldenek az "érdeklődőknek". A módszer működik, de egyre sűrűsödik a piac. Egyre több hírlevél érkezik az emberekhez nap mint nap. Sokan, már rögtön spam-be irányítják a levelek túlnyomó részét, és a hideg is kirázza attól a gondolattól, hogy feliratkozzon akár egyetlen hírlevélre is. Sok esetben, sok piacon elmúlt már az újdonság varázsa. De mit lehet tenni, ha mégiscsak kell valahogy gyűjteni az ügyfeleket?

Feltöltő: gyulamolnar
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.