Úgy tűnik, a tavaly futó Ki Mit Tube internetes tehetségkutató sikere egyedülálló. Nem csak azért, mert a YouTube világszinten a 3. negyedév kiemelt projektjeként kezelte, hanem azért is, mert a Vodafone több országban zajló, Ki Mit Tube-hoz hasonló tehetségkutatót tervez elindítani. Mindezt az éppen lezárult SMBP-t olvasgatva tudtuk meg (a fenti képen is a díjak láthatók). A Kreatív Csoport közösségi médiás versenyére, az SMBP-re 61 nevezés érkezett, közülük pedig 33 jutott shortlistre, végül 16 díjat osztottak ki. Az egyik nyertes a Ki Mit Tube volt. Idén az SMBP-n (Social Media Best Practice) új kategóriát is indítottak, a komplex közösségi médiás kampányokét. Ide olyan kommunikációs kampányokat vártak, amelyek csak és kizárólag közösségi médiás felületeken (Facebook, Instagram, Youtube stb.) valósultak meg, és más médiummal egyáltalán nem támogatták őket. Ebben a kategóriában nyert a tavaly nyár végétől futó Ki Mit Tube. A "közösségi alapú integrált kampányok"...

Feltöltő: summr77
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.