maria_blog_hu

Itt a piros, hol a balos?

Álruhába bújt a baloldal. Ki gondolná első blikkre, hogy ez a szép zöld kampányplakát itt egy szoci politikust reklámoz?

Ha ez nem sztálinizmus, akkor semmi nem az!

Nógrád megye fideszes parlamenti képviselőjelöltje a full 3D jegyében festett graffitin nyomul. Ezzel a kampányelemmel Becsó Zsolt akár még Harlem szívében is megnyerne bármilyen választást, úgyhogy a Kis-Moszkvaként is emlegetett Salgótarjánban és a hozzá tartozó választókerületben valószínűleg biztos befutó :)

A baloldal olyan, mint az agresszív kismalac

Értjük, hogy a balos kemény mag ideges a várható választási vereség miatt. Amiatt is idegesek, hogy bár nyolcadik napja tart a kampány, és negyvenkét nap múlva választás, sem az MSZP, az Együtt-PM és szatelit pártjaik első emberei, sem a kampány levezénylésére összeállt vasöklű stáb nem állt még elő egy épkézláb...

Cukiságba torkollott a kecskementés Baranyában

Kútból mentett a katasztrófavédelem, majd az óvatlan mekegőről és megilletődött gazdájáról elkészítették a nap cukiság-képét :)

"Kedves USA, nem csodáljuk, hogy meg akarod dugni az EU-t"

Az amcsik összekaptak, az oroszok lehallgatták, a német fehérneműs cég meg felismerte a botrányban a promóciós lehetőséget.

Mondd, te kit döntenél meg?

Csak nehogy a végén Szabó Tímeát döntsék meg a baloldalon Orbán Viktor helyett a szokásos kavarodásban.

Megdönteni Orbán Viktort

Valentin-napi limitált szériás szórólapokat is bevet a kormányváltás érdekében a baloldali összefogás, mint az a lenti képen is látható.

Letiltják a Gmail fiókomat!

Erről kaptam fenyegető hangú levelet és van egy tízesem arra, hogy velem együtt még párszázezer ember ugyanezt a levelet velem együtt megkapta. Már a tárgy mező is félelmetesre lett fogalmazva: "Your profile will be locked in response to a complaint received by the Administration"

A betegtájékoztató nem szórólap!

Mindenki kívülről fújja a nem vényköteles gyógyszerek reklámja alatt elhadart mondatot: "A kockázatokról és mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót, vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!" De mire való, és mire nem való a betegtájékoztató?

Eat a Chiquita - Banánkampány

Eat a Chiquita! - ezzel a szlogennel indult a Chiquita brand refresh kampánya, na meg a gyönyörű sárga banánokon a víruskampány alapötleteként a zseniálisan játékos matricákkal.

Fogadj örökbe sótartót!

Nézem a szpotot, amiben Salty, a bumfordi sótartó küzd kis lényének elfogadtatásáért és nem tudom, hogy a Knorr végül is lebeszélni akar a túlzott sófogyasztásról, vagy épp ellenkezőleg, azt szeretné, ha mindenki venne magának Salty-t, hozzá egy kiló konyhasót és agyonsózná vele az egyébként sem éppen egészséges Knorr...

Mese a zöld disznókról

A mesebeli zöld disznó azért lett zöld, mert a kőgazdag királyfi megverte az erdőben rőzsét szedő anyókát. A kőgazdag királyfiak már akkor sem foglalkoztak azzal, mi lenne, ha az anyókáknak nem kellene lopniuk ahhoz, hogy ne fagyjanak meg a saját kunyhójukban.

Szüzet vártak, kurvát kaptak

A GVH szerint a Digitania Zrt. és a Gold Sweet Kft. a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást, valamint a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot tanúsítottak a "Flört vonal", "Randi", és "Randi1" elnevezésű szolgáltatásoknak a reklámjaiban megjelent tájékoztatással. Emiatt a Digitania Zrt. 40 millió, a...

Kövéreken hízott a WS Teleshop

Ismét hazudott a reklám: nemcsak az Update süti nem fogyaszt, de a Hollywood Patch fogyasztó tapasz is bebukta a Gazdasági Versenyhivatal vizsgálatát.

Norbi Update összeesküvés

Update Norbert szerint ismeretlen tettesek hamisított süteményeket csempésztek a fogyókúrás pékáru forgalmazására létrehozott franchise rendszerhez tartozó két fővárosi és két vidéki Norbi Update Pékség polcaira. A franchise tulajdonos a vásárlók bejelentései alapján azonnal elindult a forró nyomon, felvette a két szóban...

Kólareklám kúrózenére

A Coca-Cola Sleepwalker, az üdítőitalos cég új szpotja öt napja került fel a Coca-Cola hivatalos Youtube csatornájára. Főszereplője egy szép teliholdas éjszakán a szavanna közepén egzotikus zenére alvajárva néz szembe az afrikai éjszaka veszedelmeivel.

Tanácsadó határozó

Hogyan tájékozódhat egy tapasztalatlan ügyfél a marketing erdő sűrűjében úgy, hogy ne csak a fát lássa, hanem az egész erdőt? Hogy meg tudja különböztetni az értékes tölgyet a hitvány kórótól? A sok vihart látott cédrust a zsenge magonctól? Az évszázados topolyafát az egynyári farkasalmától? A hobbimarketingest a marketing...

Átaludták a salgótarjáni szamurájkardos leszámolást

Szamurájkarddal hasította szét Salgótarjánban féltékenységből egy nő fejét, egy férfi kezét pedig levágta a Pécskő úti élelmiszerbolt előtt egy ámokfutó az esti órákban.

Megnyomnád a popsiját?

Ha megnyomod a popsiját, vidáman csalogat, hogy menj utána, miközben ezt mondja: "Hello baby!

A zsidózó disznók és a H1N1

Az újinfluenza vírussal kapcsolatban nem csak hírek és rémhírek, hanem komolyabb és viccesebb, felvilágosító szándékkal készült videók is felkerültek a netre. A legviccesebb módszerekkel felvilágosító videókból készült a mai válogatás.

A pirulákon túl

Lehet-e többet tenni a beteg emberekért azon túl, hogy az orvos felírja, a gyógyszerész pedig a kezükbe adja a gyógyszereiket?

A nagyfarkú férfiak a mennybe jutnak?

Kinek ne lenne tele a postafiókja Viagra spamekkel? És kinek nincs tele a cipője azzal, hogy bizonytalan eredetű gyógyszerek vásárlására buzdító spamekkel van tele a postafiókja?

Hogyan hamisítsunk tojást?

A kínaiak állítólag mindennek képesek elkészíteni a fake változatát, legyen szó műszaki cikkről, autóról vagy élelmiszerről. Miért pont tojást ne tudnának hamisítani?

Dohányzásra való felbujtás - Marketing szabóság

Az őszi színekben pompázó idilli ranchon a bagózástól rekedt hangú Marlboro Man lágy aláfestő zenére nyugtatja meg a nikotinfüggőket: a dohányzás nem is annyira káros, ha szedsz mellé pár vitaminbogyót.

Magyar barkács - Marketing szabóság

Az Ezermester Barkács Kft gondolt egy merészet, és úgy döntött, kihasználja a mára jócskán kifulladni készülő retro hangulatot és hozzáfogott, hogy újraélessze az egykori nagynevű Ezermester üzletláncot, Úttörő bolt divízió nélkül, of course.

Vigyázz, ha jön az ügynök!

Elméletileg ha valaki hirdetni akar egy kisebb napilapban, vagy egy hirdetési újságban, mindegy, hogy marketing tanácsadót bíz meg a részletek felügyeletével, vagy maga csap bele egy hirdetési ügynök tenyerébe. Elméletileg mindegy, gyakorlatilag többnyire nem. Erre is igaz kedvenc mondásom: "Elméletileg az elmélet és a gyakorlat...

MLM vagy Kádár János?

A kenyér valamikori 3,60 Ft-os árára hivatkozva kezdte el építeni hálózatát valaki a kenyer.fcfortuna.hu oldalon.

Életmód tanácsok domina stílusban

A Médiaunió azt ígéri a nincsde.hu honlapon, hogy bárkit, aki feliratkozik hírlevelükre, 30 nap alatt, 30 hírlevél segítségével leszoktat a bagózásról, a masszív piálásról, a zabálásról és a tespedésről.

Van-e leve az olcsó honlapnak?

Ildikó kis költségvetésű honlapok sorozatgyártásából él. Ebben önmagában nincs is semmi kivetnivaló. Az olcsó termékeknek és szolgáltatásoknak mindig is volt piaca, ez nem függ attól, hogy van válság, vagy nincs válság.

Mennyit gürcölsz egy szendvicsért?

Az átlag magyar bérrabszolga havi nettója 121.000 Ft, nettó óradíja 720 Ft, ezért pontosan egy darab Big Mac-et tud vásárolni. Ha minimálbérért nyomja, akkor 345 Ft-ot keres nettóban óránként és több, mint két órán át dolgozik ugyanezért a szendvicsért. Egy kg akciós Pick Nosztalgia marhapárizsiért 2 óra 7 percet kell az...