Hogyan tájékozódhat egy tapasztalatlan ügyfél a marketing erdő sűrűjében úgy, hogy ne csak a fát lássa, hanem az egész erdőt? Hogy meg tudja különböztetni az értékes tölgyet a hitvány kórótól? A sok vihart látott cédrust a zsenge magonctól? Az évszázados topolyafát az egynyári farkasalmától? A hobbimarketingest a marketing tanácsadótól? Erre való a Tanácsadó határozó!

Forrás: maria.blog.hu
Feltöltő: maria_blog_hu
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.