Eat a Chiquita! - ezzel a szlogennel indult a Chiquita brand refresh kampánya, na meg a gyönyörű sárga banánokon a víruskampány alapötleteként a zseniálisan játékos matricákkal. Huszonötféle kék-sárga ikon készült el a rengeteg tervből, amiket ha az ember végignéz a design:related blogon, nem csodálkozik rajta, hogy az emberek, ahelyett, hogy a kukába dobnák a banán héjával együtt, mindent megtesznek azért, hogy teleragasszák velük a várost, vagy éppen összegyűjtsék a teljes kollekciót.
Forrás:
maria.blog.hu
Feltöltő: maria_blog_hu
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás