Elméletileg ha valaki hirdetni akar egy kisebb napilapban, vagy egy hirdetési újságban, mindegy, hogy marketing tanácsadót bíz meg a részletek felügyeletével, vagy maga csap bele egy hirdetési ügynök tenyerébe. Elméletileg mindegy, gyakorlatilag többnyire nem. Erre is igaz kedvenc mondásom: "Elméletileg az elmélet és a gyakorlat ugyanaz. Gyakorlatilag nem. " Összegyűjtöttem 10 helyzetet, amikor meg kell, hogy szólaljon a vészcsengő a hirdető fejében, mielőtt belecsapna a nagyszerűnek tűnő ajánlattal és lehengerlő érvekkel nyomuló értékesítő tenyerébe, és el kell, hogy gondolkodjon azon, valószínűleg jobban járna az ügynök helyett egy marketing tanácsadóval.

Forrás: maria.blog.hu
Feltöltő: maria_blog_hu
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.