Pontos választ nem adott a szaktárca arra, hogy a jelenlegi 7. 200 kilométer vasúti pályából hova lesz 1. 200 kilométer, miután az Új Széchenyi terv 6. 000 kilométerrel számol - írta keddi számában a Napi Gazdaság.
Forrás:
STOP
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
11 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Ha mentem pecázni, előfordudt, négyszer találkoztam ugyanazzal a vonattal.
1, A vezér, vagyis a vonat vezető
2. A kalauz
3. Az utas, ami néha kettő, vagy három volt.
És mindez három kocsi volt. Nem tudom mennyi gázolajat zabált meg.
@nyanya001: Te vasutas voltál?
Igenis fenn kell tartani a forgalmat csak megfelelő eszközökkel!
Ha a TGV-t üzemeltető Franciáknak nem derogál mikrobuszt ültetni a sínekre, akkor nekünk miért?
Clermont-Ferrand, Boulvard Kennedy, ott kell leülni és nézni a síneket.
A VOS Logostic-nek ott van a sínek mellett az egyik telephelye. Igen sok hétvégém töltöttem ott. (Az UPC a 25 centis tányérral tele szignált ad!)
A lényeg, hogy az ottani délnek menő pályán többször valóban csak mikrobusz ment! Majd 5 perc múltán a normál szerelvény.
Miért nem vagyunk képesek erre?
Van olyan hely Magyarországon, amelyhez NINCS normális út csak vonat!
Új hozzászólás