A mai világban a legnagyobb kihívás nem az, hogy megtaláljuk a lehetőségeket, hanem az, hogy túl sok lehetőségünk van, túl sok ötletet, információt kapunk minden nap – ezt a gondolatmenetet Erich Fromm írta le 1941-ben, amikor még a maihoz képest bizony sokkal információszegényebb világban éltek az emberek. Az online vállalkozásokkal kapcsolatban is túl sok az információ, ezért nagy energiákat emészt fel az is, hogy rendszerezzük, sorba tegyük a teendőket, hogy megkülönböztessük egymástól a fontos és a lényegtelen lépéseket. Ebben a rendszerezésben segít ez a két kis útmutató, amelyek nem csak azt mutatják meg, mit kell végigcsinálni egy-egy online marketing feladat végrehajtásához, hanem azt is, mennyi időbe kerül mindez.

Forrás: gazdagmami.hu
Feltöltő: Haklik Beatrix
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.