A "Fiatal Felnőttek" (F&F) országos kutatássorozatban készült felmérésben az Ipsos 585, 15-25 év közötti, a korosztályt reprezentáló fiatalt kérdezett meg. A kutatás témái a gyorséttermek, üdítőital márkák ismertsége és a párkapcsolatok voltak.

Forrás: VG.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

csikknorisz
Mivel ezeket a márkaneveket fossák a reklámok, talán nem túl meglepő, hogy ismertebbek.
ila51
Nem tudom a csatosüvegű bambiban mi volt ? Jó volt az biztos , meg a hüsi is ....

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.