Az 1992 után születettek – azaz a Z-generáció – csaknem kizárólag a közösségi szájtokról tájékozódik – derül ki a Figyelő, az Aon Hewitt és az AIESEC Magyarország Munkáltatói Márka Kutatásából. A jövő generációja a közösségi oldalak között elsősorban és döntő többségben a Facebookot nézi, onnan szerzi gyakorlatilag minden információját. Az ő számukra a nyomtatott, de még az online információs források gyakorlatilag nem léteznek. A Z-generáció információs csatornája alapvetően saját kapcsolati networkjük, más forrást alig vesznek igénybe.

Forrás: facebookhirek.hu
Feltöltő: facebookhirek.hu
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.