Forró termék, fagyos értékesíthetőség A nem igazán jó csomagolás címke újabb bejegyzéssel szaporodott. Ebben a sorozatban olyan mintákat veszek elő tanulságként a csomagolástervezés palettájából, melyek nemhogy segítenék az eladás folyamatát, de még inkább bizonytalanná teszik a sikert. A képen igen változatos termékcsaládot látunk, melyek tagjai: kapucsínó, citromos tea, paradicsomleves és eszpresszó kávé (jó kis csapat). Ez az újszerűnek szánt csomagolás – melynek tartalmát hűtve vagy felforralva fogyaszthatjuk – nem éppen innovatív módon lett kitalálva. Először is a sikeres értékesítés lehetőségére gondolva zavaró a mindent gyártunk, mindent eladunk koncepció. A termékcsalád pozicionálását nem gondolták át a gyártók, marketing oldalról nem a legszerencsésebb ez a felállás. Másodsorban a csomagolásgrafika sem gerjeszt különösebb étvágyat. Rendben van, bárhol, bármikor elfogyaszthatok egy forró levest, de milyen íz jelenik meg bennem a vásárlás előtt? A csomagolás nem...

Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.